  • 1. Data: 2019-11-04 12:59:46
    Temat: Niejaka Pawłowicz.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W telewizorni zasłyszałem że lansuje się na stanowisko sędziego
    Trybunału Konstytucyjnego niejaką Pawłowicz, znaną z wypowiedzi: My
    dobrze wiemy że ta ustawa jest niekonstytucyjna ale i tak ją uchwalimy.
    Ciekawostka, nie?
    Zastanówcie się zanim zagłosujecie na Dudę....
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-11-04 13:03:44
    Temat: Re: Niejaka Pawłowicz.
    Od: z <...@...pl>

    Ale czad... już myszka agresorka popiskuje przed kamerami.

    Jak mnie to uspokaja ;-)

  • 3. Data: 2019-11-04 13:21:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Nov 2019 12:59:46 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > W telewizorni zasłyszałem że lansuje się na stanowisko sędziego
    > Trybunału Konstytucyjnego niejaką Pawłowicz,

    Media mętnego nurtu donoszą, że taką samą fuchę ma dostać zasłużony patron
    pedofili i prokurator stanu wojennego, tow. Piotrowicz, gdyż partia nie
    zostawia swych wiernych córek i synów na pastwę losu.

    Nie trzeba chyba przypominać, że sędzia TK musi wyróżniać się
    nieskazitelnym charakterem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2019-11-04 13:23:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 13:21, Olin pisze:
    > nieskazitelnym charakterem.

    Możesz jakoś to uzasadnić? Jak będzie z PO to spełni ten wymóg?

    Charakterem?

  • 5. Data: 2019-11-04 13:35:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ostatnich takich wymordowali w powstaniach.
    A do Ameryki to takich nawet nie zaimportowali.

    -----

  • 6. Data: 2019-11-04 13:38:17
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 12:59, Jcek Maciejew pisze:
> [...]
    > Ciekawostka, nie?
    > Zastanówcie się zanim zagłosujecie na Dudę....

    żyd zazdrości:))))))))))))

  • 7. Data: 2019-11-04 13:39:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 13:23, z pisze:

    > Możesz jakoś to uzasadnić? Jak będzie z PO to spełni ten wymóg?
    >
    > Charakterem?

    najlepiej niech Zdanowską lub Sawicką tam wybiorą:)))))))))))

  • 8. Data: 2019-11-04 14:27:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Nov 2019 13:23:29 +0100, z napisał(a):

    > Możesz jakoś to uzasadnić?

    Co?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2019-11-04 15:57:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 13:23, z pisze:

    > Możesz jakoś to uzasadnić? Jak będzie z PO to spełni ten wymóg?
    >
    > Charakterem?

    Zajrzyj do ustawy, to się dowiesz.
    To jest wymóg ustawowy na sędziego sądu rejonowego.
    Na sędziego Trybunału, to chyba trzeba
    spełniać warunki jak do objęcia urzędu sędziego SN czy też NSA -
    te nie wiem czy spełniają.

  • 10. Data: 2019-11-04 16:13:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

> [...]
    >nie
    >zostawia swych wiernych córek i synów na pastwę losu.

    Zasluzyl :-)
    Co by nie mowic - przynajmniej maja formalne kwalifikacje na to
    stanowisko.

    Ale ale ... czy pasuja wiekiem ? Pawlowicz ma juz 67 lat ...
    Piotrowicz tez.
    Granicy wieku chyba nie ma, ale kadencja trwa 9 lat ... oni
    przymusowej emerytury nie maja ?

    A tak swoja droga - to w TK chyba juz sami pisowcy beda ?
    Czesc prawem kaduka, ale zasiadaja ... a nie - jedna z ... pardon -
    zgloszona przez PO sie zachowa ...

    Ha - patrze dalej - dwoch z tych spornych "dublerow" - Morawski i
    Cioch, zmarlo w 2017r.
    Dlugo sobie nie pourzedowali ... ale, pis wybral nastepcow,twierdzac,
    ze miejsce nieobsadzone.

    >Nie trzeba chyba przypominać, że sędzia TK musi wyróżniać się
    >nieskazitelnym charakterem.

    No to przeciez Piotrowicz ma nieskazitelny, o czym swiadczy opinia
    IPN,
    no i samego Prezesa :-P

    J.