  • 1. Data: 2019-10-31 14:10:01
    Temat: Burmistrz Włoch Artur W. aresztowany na 3 miesiące
    Od: u2 <u...@o...pl>

    ponoć nie zrzekł się funkcji bur-miszcza i będzie rządził z aresztu:))))))

    https://wpolityce.pl/kryminal/470926-nasz-temat-artu
    r-w-aresztowany-na-3-miesiace

    NASZ TEMAT. Sąd nie miał wątpliwości w sprawie burmistrza Włoch. Artur
    W. aresztowany na 3 miesiące!

    opublikowano: godzinę temu ? aktualizacja: godzinę temu
    autor: PAP

    Sąd podjął dziś decyzję o tymczasowym aresztowaniu Artura W., burmistrza
    warszawskich Włoch, którego skorumpował Sabri B., znany deweloper, który
    wręczyć miał urzędnikowi przynajmniej 200 tysięcy złotych łapówki za
    pomoc przy formalnościach dotyczących m.in. inwestycji przy ul.
    Łopuszańskiej 22. Decyzja o areszcie dla tureckiego biznesmena zostanie
    podjęta dopiero po przetłumaczeniu akt sprawy na język turecki. Wniosek
    o przetłumaczenie złożyli pełnomocnicy Turka.

    CZYTAJ RÓWNIEŻ:TYLKO U NAS. Porażające fakty w aferze burmistrza Włoch!
    Po łapówkę przyjechał służbowym samochodem. Pieniądze od biznesmena mógł
    przyjmować już wcześniej

    CZYTAJ TAKŻE:Wąsik potwierdza ustalenia wPolityce.pl: Burmistrz Włoch
    poruszał się raz drogim włoskim samochodem, raz służbowym

    Portal wPolityce.pl ustalił, że w przypadku Artura W. doszło do nawet
    dwóch sytuacji korupcyjnych. Burmistrz Włocha miał przyjąć pierwszą
    łapówkę ok. 20 października, a drugą, po której nastąpiło jego
    zatrzymanie, Sabri B. wręczył mu 28 października, w Raszynie. Była to
    kwota 200 tysięcy złotych, którą Artur W. próbował ukryć w garażu
    swojego teścia.

    Burmistrz w zamian za łapówki wydawał decyzje administracyjne,
    korzystne dla dewelopera, dotyczące warunków zabudowy. Podejmował się
    także załatwiania podobnych decyzji w innych, warszawskich urzędach. Z
    ustaleń śledztwa wynika, że była to już najprawdopodobniej kolejna
    transza przyjęta przez urzędnika. Funkcjonariusze przeszukali gabinet
    burmistrza i siedziby firm należące do biznesmena. Tam zabezpieczono
    dokumentację, nośniki danych i kopie binarne, które będą stanowić dowody
    w sprawie

    - informowało Centralne Biuro Antykorupcyjne.

    WB
    Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
    autor: Zespół wPolityce.pl

  • 2. Data: 2019-10-31 21:26:20
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-31 o 14:10, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-11-01 12:04:25
    Od: n...@o...pl

    u2 <u...@o...pl> napisał(-a):

    > ponoć nie zrzekł się funkcji bur-miszcza i będzie rządził z aresztu:))))))

    Nie przejmuj się, mafia vatowska z Ministerstwa siedzi w więzieniu i dostali
    normalne wypowiedzenie. Siedzą i zarabiają. A nawet sowitą odprawę dostali.

  • 4. Data: 2019-11-01 13:21:44
    Temat: Re: Burmistrz Włoch Artur W. aresztowany na 3 miesiące [Jaki REALISTYCZNY wyrok może dostać?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:
> [...]
    r-w-aresztowany-na-3-miesiace

    > NASZ TEMAT. Sąd nie miał wątpliwości w sprawie burmistrza Włoch. Artur

    1) Za ile lat będzie pierwszy a potem prawomocny wyrok w "nie szybkiej" Polsce?
    2) Ilenaście miesięcy aresztu "ciężko podejrzany" o przyjęcie 200_000 PLN
    łapówki zaliczy pod zagwarantowanie wysokiego wyroku przyklepującego
    odsiedziany areszt? Ja pod zabezpieczenie przed mataczeniem _łatwo_
    mogę przełknąć 3 miesiące. Potem jest dla mnie jest to zabezpieczenie
    ślamazarności postępowania albo zagwarantowywanie skazania.
    3) Ktoś może podać przykłady PRAWOMOCNYCH wyroków dotyczących podobnych
    spraw dla oszacowania _realnie_ grożącej kary?
    4) Ile zajmuje prokuraturze przesłanie aktu oskarżenia do sądu a potem
    sądom skazanie?
    [ Ile winy za "ślamazarność" skazywania ponosi prokuratura a ile sądy?]

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2019-11-01 14:35:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.11.2019 o 13:21, A. Filip pisze:
    > 4) Ile zajmuje prokuraturze przesłanie aktu oskarżenia do sądu a potem
    > sądom skazanie?
    > [ Ile winy za "ślamazarność" skazywania ponosi prokuratura a ile sądy?]

    a co tobie do tego ? ty z układów warszafskich ?

  • 6. Data: 2019-11-02 09:33:49
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2019 21:29:36 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]
    > prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    > czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozwolę sobie przypomnieć, że jesteś tym masochistą, który uparcie odwiedza grupę
    dyskusyjną w celu czytania prasówek, a potem niechciane przez siebie prasówki
    komentujesz :-)

  • 7. Data: 2019-11-02 13:54:49
    Od: z <...@...pl>

    Czy ten burmiszcz to został złapany na gorącym uczynku czy nie wiadomo
    na 100% że wziął te pieniądze jako łapówkę?

    W radiu dzisiaj Kalisz udowadniał że to nie GORĄCY tylko tyklo lekko
    ciepły. Taki nic nie znaczące przekazanie w tylko w skodzie.

  • 8. Data: 2019-11-02 14:08:26
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    z <...@...pl> pisze:
> [...]
    >
    > W radiu dzisiaj Kalisz udowadniał że to nie GORĄCY tylko tyklo lekko
    > ciepły. Taki nic nie znaczące przekazanie w tylko w skodzie.

    Albo streść po jakiej linii tak przekonywał albo robisz z niego
    [bardzo sprzedajnego adwokata]. Ja po Kaliszu się nie spodziewam
    jak dotąd _bardzo_ naciąganej argumentacji _prawnej_.

    Ja na miejscu ziobrotury bym parł twardo żeby _przynajmniej_ złożyć akt
    oskarżenia w sądzie "pod wybory prezydenckie".

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2019-11-02 14:18:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2019 o 14:08, A. Filip pisze:

    > Ja na miejscu ziobrotury bym parł twardo żeby _przynajmniej_ złożyć akt
    > oskarżenia w sądzie "pod wybory prezydenckie".

    Czyli zupełnie oficjanie przyznajesz, że wykorzystałbyś instytucję,
    której celem jest zapewnienie przestrzegania prawa do walki politycznej
    z opozycją. Ciekawe, że się tego nawet nie wstydzisz.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2019-11-02 14:32:30
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Czyli zupełnie oficjanie przyznajesz, że wykorzystałbyś instytucję,
    > której celem jest zapewnienie przestrzegania prawa do walki
    > politycznej z opozycją. Ciekawe, że się tego nawet nie wstydzisz.

    Ziobro może nic nie zrobić a "podejrzenia nacisków" i tak będą krążyć.

    "Ja jako cynik" nie mam nierealistycznych oczekiwań.

    --
    A. Filip