  • 11. Data: 2019-11-04 16:36:30
    Temat: Re: Niejaka Pawłowicz.
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Nov 2019 16:13:47 +0100, J.F. napisał(a):

    > Zasluzyl :-)
    > Co by nie mowic - przynajmniej maja formalne kwalifikacje na to
    > stanowisko.

    Nie tylko formalne. Bardzo sprawnie potrafi wyłączać mikrofon i odbierać
    głos, kiedy ktoś wypowiada się nie po linii partii, a to się może kiedyś
    przydać.
    Z drugiej strony, jego kręgosłup moralny jest nad wyraz giętki i nie byłbym
    pewien pryncypialnej obrony doniosłych zmian w wymiarze sprawiedliwości,
    kiedy wiatr zawieje z innej strony.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2019-11-04 17:48:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 16:36, sracz pisze:

> [...]
    > pewien pryncypialnej obrony doniosłych zmian w wymiarze sprawiedliwości,

    tracz obawia się wiatrów, czyli wzdęć, na to pomaga ponoć
    węgiel:)))))))))))))

  • 13. Data: 2019-11-05 10:00:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    Dnia Mon, 4 Nov 2019 12:59:46 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    >Ale ale ... czy pasuja wiekiem ? Pawlowicz ma juz 67 lat ...
    >Piotrowicz tez.
    >Granicy wieku chyba nie ma, ale kadencja trwa 9 lat ... oni
    >przymusowej emerytury nie maja ?

    No i wlasnie Unia wydala wyrok - przepisy odsylajace sedziow SN na
    "wczesniejsza" emeryture sa niezgodne z prawem Unii.

    Czyli Piotrowicz i Pawlowicz beda mieli cieple posadki jeszcze dlugo

    J.

  • 14. Data: 2019-11-05 10:20:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > "wczesniejsza" emeryture sa niezgodne z prawem Unii.
    >
    > Czyli Piotrowicz i Pawlowicz beda mieli cieple posadki jeszcze dlugo

    <ironia> Miej więcej wiary w Sądy UE! Kolejny wyrok doprecyzuje że choć
    wcześniejsze odsyłanie na emeryturę sędziów SN jest bezprawne to sędziów
    TK wolno. Ja niezachwianą wiarę w sądy UE mam. UE sprawiedliwość
    będzie po odpowiedniej stronie. </ironia>

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2019-11-05 13:01:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 5 Nov 2019 10:00:43 +0100, J.F. napisał(a):

    > Czyli Piotrowicz i Pawlowicz beda mieli cieple posadki jeszcze dlugo

    Chojna-Duch też została doceniona za swe zeznania przed sejmową komisją
    śledczą ds. VAT. Warto doić z dojną zmianą.

  • 16. Data: 2019-11-05 15:13:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A myślałem że za oszczędne dla budżetu zatrudnianie na czarno pomocy domowej.
    O mężu to już w ogóle szkoda pisać (m.in. Business Foundation, traktowanie
    pracowników). Rozwiedli się?

    -----

  • 17. Data: 2019-11-05 15:25:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Nov 2019 15:13:33 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > O mężu to już w ogóle szkoda pisać (m.in. Business Foundation, traktowanie

    Głupek ącki herbu Nad Cytatem z właściwą sobie przenikliwością zauważył
    słomkę w oku bliźniego.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2019-11-05 18:22:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.11.2019 o 15:25, Jcek Maciejew pisze:

    > Głupek ącki herbu Nad Cytatem z właściwą sobie przenikliwością zauważył
    > słomkę w oku bliźniego.

    jcek zazdrości:))))))))))))))))))

  • 19. Data: 2019-11-05 22:51:50
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-11-04 o 13:21, Olin pisze:

    > Media mętnego nurtu donoszą, że taką samą fuchę ma dostać zasłużony patron
    > pedofili i prokurator stanu wojennego, tow. Piotrowicz, gdyż partia nie
    > zostawia swych wiernych córek i synów na pastwę losu.
    >
    > Nie trzeba chyba przypominać, że sędzia TK musi wyróżniać się
    > nieskazitelnym charakterem.

    No przecież Piotrowicz ma nieskazitelny charakter. Niczym nie skażony
    charakter czerwonego skurwysyna i czerwonego pająka. Nadaje się idealnie
    do partii wielbicieli komuchów.

    --
    Sonn

  • 20. Data: 2019-11-05 22:52:58
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > W telewizorni zasłyszałem że lansuje się na stanowisko sędziego
    > Trybunału Konstytucyjnego niejaką Pawłowicz, znaną z wypowiedzi: My
    > dobrze wiemy że ta ustawa jest niekonstytucyjna ale i tak ją uchwalimy.
    > Ciekawostka, nie?
    > Zastanówcie się zanim zagłosujecie na Dudę....

    Następna kandydatura to Trynkiewicz na Rzecznika Praw Dziecka. TRen sam
    kaliber.

    --
    Sonn