  • 31. Data: 2019-11-07 22:07:24
    Temat: Re: Niejaka Pawłowicz.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2019 o 15:50, J.F. pisze:

    > Sad zinterpretował, ale dudel jak podpisywal, to jeszcze interpretacji
    > nie bylo :-)

    Zwykle sądy interpretują po fakcie. Co nie zmienia faktu, że prawo
    złamał i dobrze o tym wiedział.

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2019-11-07 22:19:17
    Temat: Re: Niejaki Falandysz/Wałęsa v. Duda
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Zwykle sądy interpretują po fakcie. Co nie zmienia faktu, że prawo
    > złamał i dobrze o tym wiedział.

    Czy powinien zostać ukarany równie surowo jak prezydent Wałęsa za
    odwołanie szefa KRRiTv? [patrz Falandyzacja prawa]
    Prezydent Lech Wałęsa odwołał skutecznie i z nieodwracalnymi skutkami
    prawnymi mimo późniejszego uznania przez sąd że nie miał do tego prawa.

    Ja pokazuje świeże przytulanie Wałęsy prze PO+ podobne wyczyny "swojego"
    prezydenta nie są podstawą do politycznej dyskwalifikacji.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Lech_Falandysz

    --
    A. Filip

  • 33. Data: 2019-11-07 22:36:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2019 o 22:19, A. Filip pisze:

    > Czy powinien zostać ukarany równie surowo jak prezydent Wałęsa za
    > odwołanie szefa KRRiTv? [patrz Falandyzacja prawa]

    Obaj a raczej troje z wymienionych powinni. I żaden nie został.

> [...]
    >
    > Ja pokazuje świeże przytulanie Wałęsy prze PO+ podobne wyczyny "swojego"
    > prezydenta nie są podstawą do politycznej dyskwalifikacji.

    Wałęsa sam się zdyskwalifikował i wcale nei jest przez PO+ przytulany.
    Ale nie to jest tematem.

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Lech_Falandysz

    Wiemy czym jest falandyzacja i chyba się zgadzamy, że nie jest to dobry
    kierunek.

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2019-11-08 21:53:33
    Od: o...@g...com

    użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Prezydentom USiech też sądy cofały ustawy i nikomu korona z głowy nie spada.
    > Poza tym zadaję pytanie:
    > Kto z nas wybiera cymbalistów do TSUE??
    > Może ci sami, co Junkstera, Zimermansa i Półtuska?

    Ale Szreku wali na oślep, on pisze o czymś co jest już nieaktualne, bo
    pisy same się wycofały z tego projektu który wysyłał sędziów na emeryturkę.

    Poza tym:
    cyt.
    TSUE wydał opinię

    Takie opinie to można znaleźć w każdym warzywniaku.

    Jeżeli mówimy o tych opiniach, to TSUE pogonił również łopozycyjnego sędziego
    Tuleję.

    cyt.
    Opinia rzecznika TSUE to kolejna porażka sędziego Tulei! Jego niedorzeczne pytania
    prejudycjalne...ble ble ble

    Szreku dobrze wie co pastować:) Bądź jak Szreku:) Selektywny!

  • 35. Data: 2019-11-09 00:20:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2019 o 21:53, o...@g...com pisze:

    > Ale Szreku wali na oślep, on pisze o czymś co jest już nieaktualne, bo
    > pisy same się wycofały z tego projektu który wysyłał sędziów na emeryturkę.

    To co szreku pisze nie ma znaczenia. Po.reyzdent andrzej duda podpisał
    ustawę sprzeczną z prawem czyli złamał prawo. Nie pierwszy nie ostatni raz.

    --
    Shrek