    Subject: Re: Nieanonimowy policjant
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <7bO5D.640783$nt3.477590@fx17.ams1> <pj8ch7$o4n$9@node1.news.atman.pl>
    <DEY5D.640784$nt3.559850@fx17.ams1>
    <5b58621c$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    <23_5D.545052$kJ2.43102@fx22.ams1>
    <5b5882ae$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <FY66D.592936$%H.192735@fx09.ams1>
    <5b5909af$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <9dd6D.628053$Fg1.145730@fx16.ams1>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 26 Jul 2018 17:47:44 +0200

    W dniu 26-07-18 o 07:44, Marcin Debowski pisze:

    > Nawet jesli przyjąć taki zupełnie hipotetyczny scenariusz to zastanawia
    > czemu ratowniczka nie wezwała do przyniesienia AED.

    Też się nad tym zastanawiam. Podejrzewam, że uznała go za zbędny. Albo
    po prostu zanim podjęła decyzję, to pogotowie przyjechało. To był jeden
    z zarzutów,który od początku podnoszę, że nikt jej nie zapytał. Pytali
    dyrektora, pytali jakiego instruktora ratownictwa i tę kobietę, co biegała.

    > Myślę, że ciagnac tego nie ma za dużego sensu, ale generalnie rozumiem,
    > że się sgadzamy, że jesli nie było oddechu, to AED powinien był wydać?

    Z taktycznego czy etycznego punktu widzenia tak. Z prawnego obowiązku
    takiego nie miał. To coś - by odejść od AED - jak to, czy gdy zapuka do
    Ciebie ktoś do okna, to masz obowiązek dać bandaż, o obok ktoś sie
    skaleczył.