  • Data: 2018-07-26 18:48:04
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Pogląd można wyrażać w inny, niż utarczki z Policją sposób. A nawet
    > zdecydowanie należy. Rozumiem, że komuś się to, co robi PIS nie podoba.

    Mylisz pojęcia. Już raz ci to tłumaczyłem, ale najwyraźniej nie dotarło.
    No to jeszcze raz. Tym razem przeczytaj ze zrozumieniem.

    Nie można już bardziej pokojowo wyrażać swoich poglądów, jak to, co
    robią obecnie normalni ludzie. Demonstrują _pokojowo_.

    Ludzie którzy protestują przeciwko łamaniu prawa przez pis, nie idą tam
    na utarczki z policją i policja jakoś nie boi się krzykacza wyłowić z
    tłumu (nie boi się, bo wie, że ma do czynienia z normalnymi ludźmi).
    Policja potem nazywa to "utarczką" z policją. Wpadają w tłum,
    rozpychając się i używając siły, krzykacza skuwają i kolanami do gleby
    jak jakiegoś bandytę. Normalnemu człowiekowi na takie chamstwo i
    bezczelność nerwy poszczają. I lecą wyzwiska na policję, co policja
    odbiera jako "znieważenie". Paranoja.

    Kibole (zwani dla niepoznaki narodowcami lub młodzieżą patriotyczną)
    rzucają kostką brukową w policję, rozwalają śmietniki i demolują pół
    miasta, często z użyciem niebezpiecznych narzędzi. I policja nie ma
    odwagi wpaść w tłum i odizolować takiego rzucającego brukiem. Zgadnij
    dlaczego (przypominam, pod pretekstem "żeby nie eskalować przemocy"...
    żałosne...).

    A powinno być odwrotnie.
    Jak policja to zrozumie, to nie będzie miała powodu do narzekań, że
    ludzie się z nich nabijają na portalach społecznościowych i ich nie szanują.

    > To nie prościej pocztówkę im wysłać? Też niewiele pomoże, ale będzie
    > spokojnie.

    Dla kiboli (dla niepoznaki zwanych narodowcami lub młodzieżą
    patriotyczną) też masz równie dobre rady? Może zamiast krzyczeć "śmierć
    pedałom" powinni im pocztówkę wysłać? Byłoby spokojniej.

    Pozdrawiam
    Piotr