  • Data: 2018-07-26 17:47:44
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-07-18 o 07:44, Marcin Debowski pisze:

    > Nawet jesli przyjąć taki zupełnie hipotetyczny scenariusz to zastanawia
    > czemu ratowniczka nie wezwała do przyniesienia AED.

    Też się nad tym zastanawiam. Podejrzewam, że uznała go za zbędny. Albo
    po prostu zanim podjęła decyzję, to pogotowie przyjechało. To był jeden
    z zarzutów,który od początku podnoszę, że nikt jej nie zapytał. Pytali
    dyrektora, pytali jakiego instruktora ratownictwa i tę kobietę, co biegała.

    > Myślę, że ciagnac tego nie ma za dużego sensu, ale generalnie rozumiem,
    > że się sgadzamy, że jesli nie było oddechu, to AED powinien był wydać?

    Z taktycznego czy etycznego punktu widzenia tak. Z prawnego obowiązku
    takiego nie miał. To coś - by odejść od AED - jak to, czy gdy zapuka do
    Ciebie ktoś do okna, to masz obowiązek dać bandaż, o obok ktoś sie
    skaleczył.