  • Data: 2018-07-26 20:55:29
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Pogląd można wyrażać w inny, niż utarczki z Policją sposób. A nawet
    > zdecydowanie należy. Rozumiem, że komuś się to, co robi PIS nie
    > podoba. To nie prościej pocztówkę im wysłać? Też niewiele pomoże,
    > ale będzie spokojnie.

    Problem polega na tym, ze to nie ty bedziesz wybierał sposób protestu.
    Chca isc pod sejm i krzyczec - co tobie do tego zeby to oceniac?
    Jakim prawem?

    Wybacz ale ja naprawde nie moge wytrzymac tego braku logiki - pol biedy
    jak jakis poseł tak gada, bo to przeciez wiadomo ze jak otwiera usta to
    najczesciej mija sie z prawda. Ale ty?

    Czy ty naprawde chcesz nam wmowic, ze akurat tutaj była potrzebna
    interwencja siłowa? Ze działo sie coś tak niebezpiecznego, ze trzeba
    było... Ech, smutno sie po prostu robi... Mowiłem ze nie moge cie czytac
    bo sie denerwuje...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam