  • Data: 2018-07-26 19:09:55
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-07-18 o 03:43, Marcin Debowski pisze:

    > Wiesz co, ja niestety nie mam wątpliwości, że PiS (PAD i spółka) łamiący
    > Konstytucje nigdy nie będzie rozliczony, bo w 90% politycy to tak naprawde
    > jedno duże g.. Trzeba mieć predyspozycje aby się w tym babrać i nie
    > chodzi bynajmniej o predyspozycje do pracy dla ludzi. Jesli PO dojdzie
    > do władzy, to nikt z nich palcem nie kiwnie, aby ich rozliczyć. Będą
    > tylko akcje pozorowane jak to co de facto robi teraz PiS przy różnych
    > aferach. Jak zaczeliby naprawdę wsadzać to po nastepnej elekcji wsadzą
    > ich.

> [...]
    Moje zdanie jest zbliżone i dlatego doszedłem do wniosku już dawno, że
    nie ma większego znaczenia, kto tam będzie miał większość. By miało, to
    poseł musiał by się liczyć z wyborcami. A do tego trzeba by było po
    prostu zmienić. Obecnie głosuję na Malinowskiego, a głos dostaje Kowalki
    i jeszcze się chwali, że dostał kilka tysięcy głosów. Potem na
    wierzchołku stawia się polityka, a pod nim podpina nauczycieli,
    sportowców, piosenkarzy i każdy z nich coś tam wyłuska.