  • 1. Data: 2008-01-02 10:47:10
    Temat: Nie wywiazanie sie z umowy - mozna rozwiazac?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Podpisalem umowe z TV kablowa na dostawe sygnalu. W umowie jest zapis
    ze usluga zostanie zainstalowana i uruchomiona do 31 grudnia 2007.
    W tym czasie ekipa byla, usilowala podlaczyc modem kablowy, ale
    niestety nie synchronizowal sie on - podobno sygnal w sieci byl za
    mocny. I dalej nic.

    W umowie jest zapis, ze w przypadku gdy nie dotrzymania terminu
    uruchomienia uslugi przyslugike mi odszkodowanie w wys 1/30 abonamentu
    za dzien.

    Czy oprocz tego moge rowniez rozwiazac umowe? Boje sie, ze jak teraz
    maja taki problem, to co bedzie jak bede juz ich klientem i bedzie
    jakas awaria - pewnie beda ja usuawac z miesiac :/

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2008-01-02 12:14:42
    Temat: Re: Nie wywiazanie sie z umowy - mozna rozwiazac?
    Od: ZauraK <z...@z...zaurak>

    Rafal M pisze:
    > W umowie jest zapis, ze w przypadku gdy nie dotrzymania terminu
    > uruchomienia uslugi przyslugike mi odszkodowanie w wys 1/30 abonamentu
    > za dzien.
    Miałem podobny zapis, przy sytuacji:

    Okres promocyjny, promocyjna cena, kanały te same co przy pełnej
    płatności, 'umowna' kara za rozwiązanie umowy przed terminem - tyle
    umowa. W rzeczywistości kanały były niezgodne z ofertą dostawcy.
    Po upływie miesiąca od daty "startu" napisałem wypowiedzenie umowy
    powołując się właśnie na brak wywiązania się z umowy. Nikt mnie nie
    ciągał i się nie czepiał.

    --
    ZauraK

  • 3. Data: 2008-01-02 18:57:30
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Rafal M" <r...@g...com> wrote
    > Czy oprocz tego moge rowniez rozwiazac umowe?

    A co mówi umowa o jej rozwiązywaniu?

  • 4. Data: 2008-01-02 20:09:46
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 2 Sty, 19:57, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote:
    > "Rafal M" <r...@g...com> wrote

    > A co mówi umowa o jej rozwiązywaniu?

    Nic nie ma na ten temat rozwiazania umowy w zwiazku z nie wywiazaniem
    sie z niej przez wykonawce.

    Mozna rozwiazac umowe z 30 dniowym okres wypowiedzenia - z tym ze to w
    trybie normalnym.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2008-01-02 21:19:08
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Rafal M" <r...@g...com> wrote
    >Mozna rozwiazac umowe z 30 dniowym okres wypowiedzenia - z tym ze to w
    >trybie normalnym.

    No to złóż wypowiedzenie w tym trybie i jeszcze będziesz miał możliwość
    ubiegania się o odszkodowanie w wys 1/30 abonamentu/kązdy dzien
    niedotrzymania jej przez dostawce ,do końca wypowiedzenia.

  • 6. Data: 2008-01-02 21:22:42
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in
    > ubiegania się o odszkodowanie w wys 1/30 abonamentu/kązdy dzien
    > niedotrzymania jej przez dostawce ,do końca wypowiedzenia.

    Czyli chyba nic nie płacić.

  • 7. Data: 2008-01-03 00:47:32
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in message

    > "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in
    >
    > Czyli chyba nic nie płacić.

    No nie wiem, pewnie była jeszcze jakaś opłata aktywacyjna, której do
    podstawy odszkodowania się nie wlicza. Nie da się odstąpić od umowy bez
    kosztów, bez późniejszego zakładania sprawy o odszkodowanie?

    strach

  • 8. Data: 2008-01-03 14:52:20
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 3 Sty, 01:47, "strach" <s...@g...pl> wrote:

    > No nie wiem, pewnie była jeszcze jakaś opłata aktywacyjna, której do
    > podstawy odszkodowania się nie wlicza. Nie da się odstąpić od umowy bez
    > kosztów, bez późniejszego zakładania sprawy o odszkodowanie?

    Nie placilem jeszcze oplaty za instalacje - bo przeciez instalacji nie
    bylo. Owszem, byla proba, ale na tym sie skonczylo - modem sie nie
    synchronizowal.

    Pozdrawiam
    Rafal