  • 11. Data: 2003-10-24 06:58:46
    Temat: Re: Neostrada i kary - pyt. z ciekawości
    Od: "Tarnus" <t...@p...onet.pl>

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0310232021250.-33929729@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > Tak sobie myślę, że ciekawe jakbym miał NEO i włączył Alfę z VMSem[1],
    > zapuszczając DECNETa i cluster - czy by tych kilka adresów[2] oraz
    > multicastów[3] spowodowało zainteresowanie ;>

    A to ja juz nie moge miec dwoch czy wiecej kmputerów w moim lokalu ?
    Tak sie sklada ze mam dwa i czasem dochodzi trzeci - laptop. Wszystkie są w
    sieci :)

    Tarnus

  • 12. Data: 2003-10-24 09:20:07
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> popełnił 23 paź 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:bn9dhd$o5h$1@topaz.icpnet.pl:

    > A skąd kolega Tarnus miałby o tym wiedzieć ? Ma net od paru dni i
    > nieodpartą potrzebę dzielenia się swoją wiedzą na lewo i prawo ;))
    A powiedz jakim sposobem _udowodnisz_ fakt nieprzestrzegania
    §6 pkt 3) regulaminu na podstawie tego, ze za routerem kilka
    maszyn stoi? Ba!, niektore nawet poza lokalem?
    A zgodnie z regulaminową definicją "usługa" jest kompleksowa
    składa się _z_kilku_ rzeczy ;)))

    A tak BTW kolega zaznaomił się z regulaminem neostradowym
    tepsy z lewa czy z prawa?

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2003-10-24 10:24:07
    Od: "Tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > składa się _z_kilku_ rzeczy ;)))
    >
    > A tak BTW kolega zaznaomił się z regulaminem neostradowym

    Tak się składa że:
    8 lat jako informatyk w tepsie :) administrator sieci akurat :)
    Z netu korzystam od 94 roku :)
    Jak chcesz więcej, to Ci napiszę co jeszcze mam wspolnego z tepsą i
    usługami, a mam bardzo dużo :0
    Nawet ciołku nie wiesz ile :)
    Tu tez masz PLONKa :)

    Tarnus

  • 14. Data: 2003-10-24 10:26:49
    Od: "Tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Troche zamieszałem.
    Odpowiedź ta poniżej była w stronę znawcy każdego tematu Leszka.
    I to on ma tu PLONKa

  • 15. Data: 2003-10-24 11:00:56
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 8 lat jako informatyk w tepsie :) administrator sieci akurat :)
    > Z netu korzystam od 94 roku :)
    > Tu tez masz PLONKa :)

    Każdy ciołek wie że wystarczy raz wpisać do KF (czyli w OE zablokować
    nadawcę) aby więcej nie oglądać jego postów.
    Informatyk z 8 letnim stażem oczywiście tego nie wie i informuje cały świat
    że "tu też masz plonka" ;)))) Jesteś żałosny.

    Leszek

  • 16. Data: 2003-10-24 11:37:07
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Tarnus" <t...@p...onet.pl> popełnił 24 paź 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:bnaup9$rsu$1@korweta.task.gda.pl:

    > Troche zamieszałem.
    > Odpowiedź ta poniżej była w stronę znawcy każdego tematu Leszka.
    > I to on ma tu PLONKa
    Ufff! Ty to umiesz podnieść poziom adrenaliny.
    Ale może jednak wykorzystam część jadu jaki we mnie wezbrał
    (ale tylko dla sportu- no offense ;))))
    start>z takim doświadczeniem powinienieś wiedzieć jak cancela posłać,
    nawet na news.atlantis.tpi.pl <stop ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2003-10-24 11:50:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > start>z takim doświadczeniem powinienieś wiedzieć jak cancela posłać,
    > nawet na news.atlantis.tpi.pl <stop ;)))

    Musiałbyś widzieć jego dyskusję na PMS o przepisach jakie obowiązują
    kierowcę na pasach;))))
    Kierowca ma zakaz wjazdu na przejście dopóki pieszy z niego nie zejdzie.
    Poproszony wielokrotnie o wskazanie tego przepisu...dał plonka;))
    Tak więc wiemy już że kolega Tarnus ma doświadczenie w wielu dziedzinach
    nauki, kultury i sztuki;))
    Zna się wyśmienicie na prawie, jeździe samochodem, informatyce i
    telekomunikacji.
    A jak potrafi merytorycznie dyskutować!
    Tylko nie próbuj zaprzeczać ...bo Cię splonkuje;)

    Pozdr
    Leszek

  • 18. Data: 2003-10-24 16:04:52
    Od: "Tarnus" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > start>z takim doświadczeniem powinienieś wiedzieć jak cancela posłać,
    > nawet na news.atlantis.tpi.pl <stop ;)))

    Zrobiłem to trochę w sposób niekontrolowany, fakt, bo mi niejaki Leszek z KF
    bokiem gdzieś wychodzi.
    Ale on cienias tego nie wie że jest w KF i bije pianę.

    Tarnus

  • 19. Data: 2003-10-24 16:15:12
    Od: "Tarnus" <t...@p...onet.pl>

    > Zrobiłem to trochę w sposób niekontrolowany, fakt, bo mi niejaki Leszek z
    KF
    > bokiem gdzieś wychodzi.
    > Ale on cienias tego nie wie że jest w KF i bije pianę.

    Zresztą trafił już do niejednego KF, bo w każdej dyskusji obraża bez powodów
    przeciwnika i imputuje mu to czego nigdy nie napisał :)
    Jeszcze się nie zdażyło aby komuś odpowiedział na pytanie wprost, tylkoinnm
    pytaniem na inny temat, albo z przezwiskami.
    Dlatego wielu ma go w KF.
    Zaglądnąłem tu na parę dni bo miałem konkretny problem. I za parę dni
    pl.soc.prawo zniknie z mojej subskrypcji do czasu jakiegoś następnego
    problemu. A ta łajza Leszek łązi za mną wszędzie i rozsiewa głupoty,
    czerpiąc z tego jakąś dziką satysfakcję.

    Tarnus

  • 20. Data: 2003-10-24 16:18:26
    Od: "Tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> napisał w wiadomości
    > 2. Zakaz obejmuje wyłącznie "udostęnianie poza lokal". A tego gdzie
    > stoją te dodatkowe komputery nie da isę sprzwdzić zdalnie.

    I właśnie o to chodzi :)

    Tarnus