  • 1. Data: 2003-10-23 12:03:11
    Temat: komornik | zus | pensja
    Od: "aniatk" <a...@W...onet.pl>

    witam
    czy ktos wie jak to jest? czy komornik moze dojsc do mojego wynagrodzenia
    poprzez zus? tzn czy moze sie w zusie dowiedziec o tym czy pracuje i gdzie? czy
    tez moze raczej w zusie tego nie sprawdzaja?
    bardzo prosze o odpowiedz kogos, kto sie na tym zna.
    z gory dziekuje.
    aniatk

  • 2. Data: 2003-10-23 12:30:27
    Temat: Re: komornik | zus | pensja
    Od: "Sławek" <w...@r...com>

    Komornik może właściwie wszystko, zależy to tylko od jego obrotności ale
    wszelkie organy muszą mu udzielać pełnych informacji.

    Sławek

  • 3. Data: 2003-10-23 13:12:18
    Od: "michalszalony" <m...@W...pl>

    > Komornik może właściwie wszystko, zależy to tylko od jego obrotności

    To wlasciwie nie kwestia obrotnosci ale wynika to z normalnej
    procedury.Komornik wysyla do ZUS pismo o udzielenie info.Kto w danym czasie
    jest platnikiem skladek.Owszem od momentu zatrudnienie to moze troche trwac
    nawet ok 3 mis.Teraz cos sie w tym wzgledzie zmienilo .Do niedawna nie trzeba
    bylo za te info placic teraz podobno trzeba i nie kazdy sie kwapi

    > wszelkie organy muszą mu udzielać pełnych informacji.
    Musza udzielic

    Michal

  • 4. Data: 2003-10-23 13:24:55
    Od: "info" <info*usun*@e-windykacja.com.pl>

    Użytkownik "michalszalony" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    trzeba
    > bylo za te info placic teraz podobno trzeba i nie kazdy sie kwapi

    witam
    informacje obecnie są płatne i należy zapłacic ok 30.40 zł. (opłata zmienia
    się w zależności od zmiany najniższego wynagrodzenia za pracę - 4% tego
    wynagrodzenia)
    pozdrowienia

  • 5. Data: 2003-10-23 13:25:48
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    gdzie? czy
    > tez moze raczej w zusie tego nie sprawdzaja?
    > bardzo prosze o odpowiedz kogos, kto sie na tym zna.

    Komornik ma bardzo wiele roznych sposobow, zeby to sprawdzic, i jesli
    pracujesz legalnie, to ustali to na pewno...

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 6. Data: 2003-10-23 16:59:16
    Od: "freelander" <m...@o...pl>

    szczerze powiedziawszy to rzadko się spotykam z taką inwencją twórczą
    komorników, jeżeli miałby być choć troszkę skuteczny to całe info dot.
    dłużnika najlepiej mu przedstawić na piśmie, uprzednio we własnym zakresie
    wszystko ustalając. Najlepiej zawieźć komornika swoją bryką do dłużnika i
    pilnować jak przebiega egzekucja a jeszcze lepiej to dokonać ją samemu a do
    Kancelarii wpaść tylko po pieczęć i podbić protokół że się odbyła.
    Może troszkę przesadziłem, ale wierzcie mi, że w W-wie mam troszkę do
    czynienia z komornikami i ogólnie windykacją. A przypomniało mi się,
    ostatnio jeden z panów K poprosił, abym JA pojechał i ustalił w Wydz.Geo.
    czy działka o danym nr. nie zmieniła właściciela tzn. czy dłużnik się jej
    nie pozbył. Dlatego tylko pojechałem, bo załatwiłem to w 40min a on
    oficjalnie ma na to 90 dni...
    dobre co ??
    Ja mam propozycję, instytucję komorniczą zlikwidujmy i wtedy w momencie
    posiadania praw. orz.z klauz.wyk. nabywalibyśmy automatycznie uprawnień
    komorniczych w stosunku do danego-naszego dłużnika, które również moglibyśmy
    przekazywać osobie trzeciej. Pełna kontrola nad sprawą i jakie cięcia w
    kosztach :))

    .

  • 7. Data: 2003-10-23 20:30:03
    Od: "Michalgrozny" <m...@W...pl>

    Całkowicie popieram w całości propozycję.Tyle,że z prawnego punktu widzenia nie
    doczekamy sie tego nigdy.

    pozdrawiam,michal