  • 21. Data: 2007-11-05 18:42:19
    Temat: Re: Nazwa domeny a zastrzeżona nazwa
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    "Piotr Dembiński" dość niespodziewanie napisał(a):
    > "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Masz na myśli nazwę Macrosoft czy Microsystem?

    Muszę przeprosic za nieścisłość. Miałem na myśli upodabnianie sie poprzez
    użycie oznaczeia identycznego.
    Dobrym przykłądem na takie sytuacje pasozytnictwa, bądź zagrażanie renomie
    jest orzecznistwo francuskie i dwie znane sprawy:
    Chanel dla trutek na szczury i Champagne dla perfum ( tak iwem , ze
    champagne to oznaczenie geograficzne, ale zasada pasozytnictwa jest ta sama)

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide

  • 22. Data: 2007-11-05 19:02:10
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie wszystkie domeny na świecie, a wszystkie domeny osram w krajach, gdzie
    > osram jest znakiem renomowanym

    no czyli wszystkie domeny w krajach srednio i wyzej rozwinietych, a na jakiej
    podstawie, i dlaczego ktos nie ma miec prawa sprzedania takiej domeny, no chyba
    ze wg ciebie taka firma ma obowiazek placic za taka domene niezaleznie od tego
    czy z niej kozysta czy nie

    > MOżesz się nie zgadzać - ale te ogólnikowe "inne prawa"{nie wystarczą

    ogolnikowo to brzmi tak, kto pierwszy ten lepszy

    > Zdziwiłbyś się. jeszcze ok w działalności niekomercyjnej, ale w komercyjnej w
    > Polsce - śmiało by można się podjąć odebrania tej domeny

    to co powiesz na polsat.pl i polsat.com.pl

  • 23. Data: 2007-11-05 19:07:53
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Szerszen dość niespodziewanie napisał(a):

    > ogolnikowo to brzmi tak, kto pierwszy ten lepszy

    przy rejestracji tak, przy używaniu już tak nie jest.

    > to co powiesz na polsat.pl i polsat.com.pl

    Nie wiem co masz na myśli - była jaks sprawa o odebranie?

  • 24. Data: 2007-11-06 07:13:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie wiem co masz na myśli - była jaks sprawa o odebranie?

    myslisz ze jesli byloby to takie proste jak mowisz, to polsat nie wystapilby o
    jej odebranie, lub na odwrot?

  • 25. Data: 2007-11-07 22:56:15
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

> [...]
    >
    > myslisz ze jesli byloby to takie proste jak mowisz, to polsat nie
    > wystapilby o jej odebranie, lub na odwrot?

    Pytałem, bo nie wiedziałem, że była sprawa. Z tego co piszesz wynika, ze nie
    było, czyli ie mamy dowodu na to, czy to jest łatwe, czy trudne. A czy
    Polsatowi się chciało, czy nie - to ich sprawa. Jednemu to przeszkadza,
    innemu nie. I tyle. Ten, co mu przeszkadza moze wystąpić i ma spore szanse.

  • 26. Data: 2007-11-08 07:43:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > innemu nie. I tyle. Ten, co mu przeszkadza moze wystąpić i ma spore szanse.

    co do tych szans to bym nie przesadzal, kiedys w zwiazku z taka sprawa,
    rozmawialem i z naskiem i z tym ich sadem polubownym i z prokuratura, i wszyscy
    zgodnie twierdzili, ze jesli nie jest to podszywanie sie, to oni nie moga wiele
    zrobic, a praktcznie nic, i nie chodzilo tu o jakas mala firemke

  • 27. Data: 2007-11-08 07:59:29
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 08 Nov 2007 08:43:54 +0100, szerszen napisał(a):

> [...]
    > wszyscy zgodnie twierdzili, ze jesli nie jest to podszywanie sie, to oni
    > nie moga wiele zrobic, a praktcznie nic, i nie chodzilo tu o jakas mala

    To też nie tak, przynajmniej nie chodzi o "podszywanie się" w sensie
    dosłownym. Istotne będzie co się kryje pod daną stroną.
    Cybersquatting musi mieć na celu wprowadzenie w błąd lub wykorzystanie
    renomy posiadacza praw do "znaku wiodącego".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 28. Data: 2007-11-08 10:17:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w wiadomości

    > Istotne będzie co się kryje pod daną stroną.

    ale przeciez o tym pisze

  • 29. Data: 2007-11-08 11:20:07
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

> [...]

    > prokuratura, i wszyscy zgodnie twierdzili, ze jesli nie jest to
    > podszywanie sie, to oni nie moga wiele zrobic, a praktcznie nic, i

    A ja juz kilka domen wydłubałem w tej procedurze.