  • 1. Data: 2007-10-30 18:44:31
    Temat: Czy musze odpowiadać ?
    Od: mz <l...@w...pl>

    Witam
    Niedawno byłem świadkiem wypadku samochodowego. Teraz jakieś towarzystwo
    ubezpieczeniowe chce abym opisał im to zdarzenie (opisywałem już to
    policji). W związku z tym proszę o poradę czy muszę im opisywać to
    zdarzenie ? Czy mam jakiś prawny obowiązek ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-30 18:48:19
    Temat: Re: Czy musze odpowiadać ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mz wrote:
> [...]
    > policji). W związku z tym proszę o poradę czy muszę im opisywać to
    > zdarzenie ? Czy mam jakiś prawny obowiązek ?

    Nie masz.
    To nie policja ani sąd.

  • 3. Data: 2007-10-31 00:14:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    Nie musisz, ale ułatwisz wszystkim zainteresowanym życie, a Tobie to wiele
    czasu nie zajmie.