  • 11. Data: 2005-08-22 12:53:24
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@S...op.pl> napisal(a):

    > A kto udowodni wiek ponizej 15-stu lat dziewczyny na zdjęciu jesli ma
    > wszelkie "atrybuty dorosłości" ?

    Poza tym ciężko będzie udowodnić celowość posiadania takich fotek na
    komputerze. Może zaatakowały go przez jakieś spyware, albo wyskoczyły z
    jakiejś strony jako popup? To tak, jakby karać kogoś, że kiedy idąc
    ulicą potknął się o jakąś kartkę ze zdjęciami małolatek.

    Chociaż temat jest na tyle nośny, że może być trudno z obiektywną oceną
    tego przez sąd.
    --
    Samotnik

  • 12. Data: 2005-08-22 12:57:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > A kto udowodni wiek ponizej 15-stu lat dziewczyny na zdjęciu jesli ma
    > wszelkie "atrybuty dorosłości" ?

    zanim do tego dojdzie, bedziesz zesmzacony w najblizszym otoczeniu i
    pozbawiony sprzetu (dysku)
    bo ktos myslal .... .

    P.

  • 13. Data: 2005-08-22 14:06:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > A kto udowodni wiek ponizej 15-stu lat dziewczyny na zdjęciu jesli ma
    > wszelkie "atrybuty dorosłości" ?

    biegły sądowy z pomocą skali Tannera

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2005-08-22 14:11:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > biegły sądowy z pomocą skali Tannera

    a co to za skala ?

  • 15. Data: 2005-08-22 14:18:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > biegły sądowy z pomocą skali Tannera

    popatrzylem w googlach,

    "III - 11-12 lat (rozwój jąder, pojawia się owłosienie łonowe, powiększa się
    członek);"

    drugiew mozna zgolic, trzecie zwlaszzca po plywaniu jest ogromne

    "IV - 12-13 lat (dalszy rozwój jąder i moszny, wyraźne owłosienie łonowe,
    rozwijają się pęcherzyki nasienne);

    V - 15-16 lat (powiększa się i zaczyna wydzielanie gruczoł krokowy,
    owłosienie typu męskiego, narządy płciowe w pełni rozwinięte). "

    pojdz sobie do meskiej lazni na basenie a zobaczysz ze nie jeden 40 latek
    moglby pozazdroscic 15,14 czy nawet mlodszemu :-)

    Jezlei na podstawie tej skali (przy zalozenieu ze nie mamy do czynienia
    naprawde z mlodymi osobami) sie ocenia wiek
    i skazuje ludzi to nie jest dobrze..

    P.

  • 16. Data: 2005-08-22 14:48:51
    Od: scream <n...@p...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > Jezlei na podstawie tej skali (przy zalozenieu ze nie mamy do czynienia
    > naprawde z mlodymi osobami) sie ocenia wiek
    > i skazuje ludzi to nie jest dobrze..

    po prostu Ty masz o tym nikłe pojęcie i dlatego wydaje Ci się, że to nie
    jest dobre

    nikt nie ocenia wieku po tym, że jest owłosienie albo członek jest
    nabrzmiały

  • 17. Data: 2005-08-22 14:52:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > po prostu Ty masz o tym nikłe pojęcie i dlatego wydaje Ci się, że to nie
    > jest dobre

    no to ja sie chetnie naucze rozpoznawac :-)

    > nikt nie ocenia wieku po tym, że jest owłosienie albo członek jest
    > nabrzmiały

    no podalas nazwe skali a ja definicje z jakiejs tam encyklopedii

    P.

  • 18. Data: 2005-08-22 15:07:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    Kluczowym problemem w takiej sytuacji jest możliwość udowodnienia, że
    modelka w chwili robienia zdjęcia nie miała 15-tu lat, oraz że Ty
    wchodząc na jakąś tam stronę wiedziałeś o tym, ze nie ma.
    Udowodnienie, ile lat ma modelka jest niezmiernie trudne w praktyce,
    bo po pierwsze wiąże się z ustaleniem jej tożsamości, a po drugie
    udowodnieniem, ze na zdjęciu jest akurat ona, a nie ktoś do niej
    podobny. Ale gdyby nawet to się komuś udało uczynić, to pozostaje
    drugi aspekt. Fakt, że nawet na stronie jest napisane, ze dziewczyny
    nie mają 15-tu lat wcale nie oznacza, że powinieneś w to wierzyć.
    Ostatni aspekt, to sama definicja pornografii. Pytanie, do którego
    momentu to jest akt artystyczny, a od którego pornografia nie zostało
    ostatecznie rozstrzygnięte.

    Reasumując, to tak jak napisali przedmówcy uważam, że w praktyce
    udowodnienie czegoś takiego jest krańcowo trudne.

  • 19. Data: 2005-08-22 15:39:59
    Od: "Jacek" <s...@s...pl>

    > Kluczowym problemem w takiej sytuacji jest możliwość udowodnienia, że
    > modelka w chwili robienia zdjęcia nie miała 15-tu lat,

    sęk w tym, że jedna modelka napewno nie miała jeszcze 15 lat. To widać,ale
    nie jest to żadne porno, to znaczy nie było tam żadnego bzyku. Ot, po prostu
    stała sobie na golasa i tyle.
    Mi się wydaje, że sprawa rozejdzie się po kościach. U prokuratora byłem
    raptem parę minut, dotałem dozór policyjny bez ustalonych terminów.
    Przedstawiłem dokładnie sprawę znajomemu prokuratorowi i powiedział mi, że
    mogę spać spokojnie.

    Jacek

  • 20. Data: 2005-08-22 15:59:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > raptem parę minut, dotałem dozór policyjny bez ustalonych terminów.
    > Przedstawiłem dokładnie sprawę znajomemu prokuratorowi i powiedział mi, że

    chyba ze dzielni dziennikarze z tv polsat do ciebie przybeda i calej
    okolicy rozpowiedza ze jestes pedofilem

    P.