  • 11. Data: 2004-12-10 16:18:38
    Temat: Re: Narozrabiałem :(
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> wrote in message
    news:10122004.7F65F2AD@budzik61.poznan.pl...

    > było przysłowiowe pifko!

    A jakie jest przysłowie o piwku? ;)))

    pzdr
    topjes

  • 12. Data: 2004-12-10 17:33:07
    Od: "Gregor" <p...@o...pl>

    Takich jak ty powinni zamykac bez zawiasow. Mam nadzieje, ze dostaniesz
    kilka lat i tacy jak ty wreszcie zaczna myslec!!
    Nieodpowiedzialne gnojki! Dobrze ze nikogo nie zabiles.

  • 13. Data: 2004-12-10 19:15:54
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 10/12/2004 11:21, Andrzej Lawa wrote :

    > W świetle okoliczności (kierowanie pojazdem bez uprawnień w stanie
    > nietrzeźwości, spowodowanie strat znacznej wartości, powodowanie
    > zagrożenia dla życia i zdrowia, historia problemów z prawem) na miejscu
    > sędziego przywaliłbym maksimum, czyli dwa lata bez zawieszenia - skoro
    > dozór nie wystarczył, może kiblowanie cie nieco nauczy.

    Na mój gust to maksimum będzie tu 4,5 roku (art. 177 § 1 kk w zw. art.
    178 § 1 kk.)
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your

  • 14. Data: 2004-12-11 11:43:34
    Od: "Radek" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > karany
    > ale tylko dozorem kuratora kilka lat temu.

    Witam
    Oprocz odpowiedzialnosci karnej dojdzie Ci odpowiedzialnosc cywilna
    czyli zaplacenie za naprawe tych dwoch samochodow i slupa. Prawdopodobnie
    beda Cie sciagac ubezpieczalnie i jakis zarzad drog w sadach cywilnych.
    Kiedys kolega stracil slup energetyczny, taki betonowy, niskiego napiecia,
    energetyka podliczyla go na 20 tys.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 15. Data: 2004-12-12 10:58:14
    Od: poreba <d...@p...com>

    "topjes" <n...@d...rady> popełnił 10 gru 2004 na pl.soc.prawo utwór

    > A jakie jest przysłowie o piwku? ;)))
    "Nie szukaj piwa* na suficie, jeżeli postawiłeś je za łóżkiem"
    - ale to prawdopodobnie czeskie bo źródło Banaczek się zwie.
    Tak, wiem o co Ci chodziło - jesteś pewnien ze nie ma przysłów o piwie?

    *pamieta ktos ten hamerykanski serial?

    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2004-12-12 19:31:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > "Nie szukaj piwa* na suficie, jeżeli postawiłeś je za łóżkiem"
    > - ale to prawdopodobnie czeskie bo źródło Banaczek się zwie.
    >
    > *pamieta ktos ten hamerykanski serial?

    I owszem, ale Mr. Banaczek chyba był Polakiem. A w każdym razie
    jego standardowe zagajenie brzmiało: "jest takie stare polskie
    przysłowie: ... ".

    Alek

  • 17. Data: 2004-12-13 09:16:05
    Temat: Re: Narozrabiał - tak ogólnie...
    Od: Marek mszyma Szymański <n...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Karol Mur" <....pl> napisał
    > Przedwczoraj spowodowałem wypadek, po spożyciu ...

    Moim prywatnym zdaniem, jazda "po spożyciu"
    lub "po pijaku" żeby nazwać to dosadniej,
    powinna być traktowana jako usiłowanie zabójstwa.
    Ostatecznie możliwości kierowcy
    są większe niż gościa z kilkustrzałowym pistoletem.

    Jazda "po ..." to jak strzelanie na oślep w tłumie.

    A ciężkie wypadki powodują nie ci zapruci w 4-d..y
    nie mogący ustać na nogach,
    ale lekko i średnio podcięci,
    którym alkohol nie odjął jeszcze sprawności fizycznej,
    natomiast zdecydowanie "poprawił" ocenę własnych umiejętności
    i obniżył krytyczną ocenę potencjalnych zagrożeń.

    Współczuję, ale na siłę nikt Cię za kólkiem nie sadzał...
    --
    Pozdrawiam (z mieszanymi uczuciami),
    Marek mszyma Szymański, Gdynia

  • 18. Data: 2004-12-13 10:03:39
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> popełnił 12 gru 2004 na
    pl.soc.prawo utwór news:cpi6d0$1jt$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > I owszem, ale Mr. Banaczek chyba był Polakiem.
    Tak się "a i owszem" scenarzyście zdawało, jednak wszelkie okoliczności
    w jakich swemu bohaterowi kazał się zagłebiać, jaki i nazwisko
    nieomylnie wskazywało, że się - jak zwykle Hamerykańcom -
    wrajterowi pozajączkowało ;)

    --
    pozdro
    poreba