  • 1. Data: 2004-12-10 09:13:34
    Temat: Narozrabiałem :(
    Od: "Karol Mur" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam !
    Przedwczoraj spowodowałem wypadek, po spożyciu :(, nie swoim samochodem, bez
    prawa jazdy. Zostały uszkodzone 2 inne pojazdy, i słup przydrożny. 3 godziny
    po zdazeniu przy alkotescie mialem 0,8 promila w wydychanym powietrzu. Prawa
    jazdy nie posiadam. I teraz pytanko : Czy pojde siedziec czy moge liczyc na
    wyrok w zawieszeniu ? jaka jest podstawowa grzywna za taki czyn (pomijajac
    zapłate za wyrzadzone szkody)? Nie mam obecnie zadnych zawiasow, bylem karany
    ale tylko dozorem kuratora kilka lat temu.

  • 2. Data: 2004-12-10 09:38:39
    Temat: Re: Narozrabiałem :(
    Od: mj <c...@b...pl>

    Karol Mur wrote:
> [...]
    > zapłate za wyrzadzone szkody)? Nie mam obecnie zadnych zawiasow, bylem karany
    > ale tylko dozorem kuratora kilka lat temu.

    Powinni Cie wsadzic za 0.8 po trzech godzinach od kolizji..
    Jestes czlowieku niebezpieczny.

    mj

  • 3. Data: 2004-12-10 10:21:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Karol Mur wrote:

> [...]
    > jazdy nie posiadam. I teraz pytanko : Czy pojde siedziec czy moge liczyc na

    Liczyć zawsze można...

    > wyrok w zawieszeniu ? jaka jest podstawowa grzywna za taki czyn (pomijajac
    > zapłate za wyrzadzone szkody)? Nie mam obecnie zadnych zawiasow, bylem karany
    > ale tylko dozorem kuratora kilka lat temu.

    W świetle okoliczności (kierowanie pojazdem bez uprawnień w stanie
    nietrzeźwości, spowodowanie strat znacznej wartości, powodowanie
    zagrożenia dla życia i zdrowia, historia problemów z prawem) na miejscu
    sędziego przywaliłbym maksimum, czyli dwa lata bez zawieszenia - skoro
    dozór nie wystarczył, może kiblowanie cie nieco nauczy.

  • 4. Data: 2004-12-10 10:21:53
    Od: "teleron" <t...@w...pl>

    > Powinni Cie wsadzic za 0.8 po trzech godzinach od kolizji..
    > Jestes czlowieku niebezpieczny.

    nie o to pytał....

  • 5. Data: 2004-12-10 11:26:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

> [...]
    > sędziego przywaliłbym maksimum, czyli dwa lata bez zawieszenia - skoro
    > dozór nie wystarczył, może kiblowanie cie nieco nauczy.

    dokladnie, niech sie lepiej przyzna ile wczesniej wypił, bo to chyba nie
    było przysłowiowe pifko!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 6. Data: 2004-12-10 11:37:42
    Od: "v-raptor" <v...@v...vr>

    Użytkownik "Karol Mur" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    Biedny Karolek, takie "dopre" dziecko, przedstwiciel mlodego pokolenia o tak
    wzniosłych ideach, co Ci zli policjanci z Toba zrobili? Opowiadaj...

  • 7. Data: 2004-12-10 12:17:01
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    co Ci zli policjanci z Toba zrobili? Opowiadaj...

    Ciiiiii zaraz obudzisz grupowego trola

    VG

  • 8. Data: 2004-12-10 12:40:59
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2004 13:17:01 +0100, Van Gogush <g...@p...onet.pl>
    napisał:

    > co Ci zli policjanci z Toba zrobili? Opowiadaj...
    >
    > Ciiiiii zaraz obudzisz grupowego trola

    może przestrzelili mu opony... z karabinu maszynowego :-)

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 9. Data: 2004-12-10 13:10:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karol Mur" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    jeśli nie byłeś karany i w wyniku zdarzenia nikt nie został ranny poważniej,
    to bezwarunkowej kary pozbawienia wolności raczej nie dostaniesz. Grzywna,
    coś w zawiasach i zakaz prowadzenia pojazdów na 2 lata - tak strzelam.

  • 10. Data: 2004-12-10 15:24:50
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > to bezwarunkowej kary pozbawienia wolności raczej nie dostaniesz. Grzywna,
    > coś w zawiasach i zakaz prowadzenia pojazdów na 2 lata - tak strzelam.

    Myślę podobnie. Choć zdecydowanie wolałbym, żeby stosowano w takich
    przypadkach art. 174. par. 1.
    Pozdrawiam,
    Beniamin