    From: Marek mszyma Szymański <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Narozrabiał - tak ogólnie...
    Date: Mon, 13 Dec 2004 10:16:05 +0100

    Witam,

    Użytkownik "Karol Mur" <....pl> napisał
    > Przedwczoraj spowodowałem wypadek, po spożyciu ...

    Moim prywatnym zdaniem, jazda "po spożyciu"
    lub "po pijaku" żeby nazwać to dosadniej,
    powinna być traktowana jako usiłowanie zabójstwa.
    Ostatecznie możliwości kierowcy
    są większe niż gościa z kilkustrzałowym pistoletem.

    Jazda "po ..." to jak strzelanie na oślep w tłumie.

    A ciężkie wypadki powodują nie ci zapruci w 4-d..y
    nie mogący ustać na nogach,
    ale lekko i średnio podcięci,
    którym alkohol nie odjął jeszcze sprawności fizycznej,
    natomiast zdecydowanie "poprawił" ocenę własnych umiejętności
    i obniżył krytyczną ocenę potencjalnych zagrożeń.

    Współczuję, ale na siłę nikt Cię za kólkiem nie sadzał...
    --
    Pozdrawiam (z mieszanymi uczuciami),
    Marek mszyma Szymański, Gdynia