  • 1. Data: 2004-12-10 08:30:52
    Temat: ochrona danych osobowych poczta polska..
    Od: "dick" <d...@o...pl>

    Witam mam kolejna sprawe :)
    dzwonie na moja poczte z pytaniem czy jest paczka do mnie podaje imie
    nazwisko
    numer nadania paczki
    i niedobra baba :) mowi ze nie udzieli mi takich informacji bo to lamanie
    ustawy o ochronie danych osobowych i musze przyjsc osobiscie gdy zapytalem
    jej o podanie nazwiska nie chciala mi podac
    czy podanie informacji czy jest paczka czy nie to zlamanie ustawy o ochronie
    danych?
    i czy moze odmowic podania swojego nazwiska?

    Pod.

  • 2. Data: 2004-12-10 12:28:17
    Temat: Re: ochrona danych osobowych poczta polska..
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

> [...]
    > jej o podanie nazwiska nie chciala mi podac
    > czy podanie informacji czy jest paczka czy nie to zlamanie ustawy o

    wydaje mi sie, ze ma prawo odmowic udzielenia takiej informacji (w koncu nie
    moze zwerfyikowac czy to na pewno ty), choc z ustawy o ochronie danych
    osobowych nie bardzo to wynika, jesli juz to bardziej jest to tajemnica
    korespondencji

    > i czy moze odmowic podania swojego nazwiska?

    he he - to juz staly problem z pokomunistycznymi urzedami - nigdzie nie chce
    podac swojego nazwiska - moim zdaniem powinna, choc gdyby chciec znalezc
    paragraf byloby trudno chyba

  • 3. Data: 2004-12-10 13:02:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dick" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    Podejrzewam, że odpowiedzi na obydwa pytania udzieli regulamin poczty
    polskiej. Idąc zapytać o paczkę wstąp do naczelnika tamtejszego urzędu
    pocztowego. I ewentualnie ustalenia zapodaj na grupę.

  • 4. Data: 2004-12-10 21:10:56
    Od: "dick" <d...@o...pl>

    > Podejrzewam, że odpowiedzi na obydwa pytania udzieli regulamin poczty
    > polskiej. Idąc zapytać o paczkę wstąp do naczelnika tamtejszego urzędu
    > pocztowego. I ewentualnie ustalenia zapodaj na grupę.

    jutro tak zrobie bo mam juz dosc tego olewania z ich strony
    tylko chcialem miec jakies argumenty podstawy prawne itd zeby nie byc
    kompletnie lama w temacie :)

  • 5. Data: 2004-12-10 23:19:13
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > Podejrzewam, że odpowiedzi na obydwa pytania udzieli regulamin poczty
    > polskiej. Idąc zapytać o paczkę wstąp do naczelnika tamtejszego urzędu
    > pocztowego. I ewentualnie ustalenia zapodaj na grupę.

    troche przepisow maja tez na www.poczta-polska.pl - ale nie chce mi sie tego
    teraz czytac