    From: "Radek" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Narozrabiałem :(
    Date: Sat, 11 Dec 2004 12:43:34 +0100
    Sender: o...@p...onet.pl@195.117.19.226

    > Witam !
    > Przedwczoraj spowodowałem wypadek, po spożyciu :(, nie swoim samochodem,
    > bez
    > prawa jazdy. Zostały uszkodzone 2 inne pojazdy, i słup przydrożny. 3
    > godziny
    > po zdazeniu przy alkotescie mialem 0,8 promila w wydychanym powietrzu.
    > Prawa
    > jazdy nie posiadam. I teraz pytanko : Czy pojde siedziec czy moge liczyc
    > na
    > wyrok w zawieszeniu ? jaka jest podstawowa grzywna za taki czyn (pomijajac
> [...]

    Witam
    Oprocz odpowiedzialnosci karnej dojdzie Ci odpowiedzialnosc cywilna
    czyli zaplacenie za naprawe tych dwoch samochodow i slupa. Prawdopodobnie
    beda Cie sciagac ubezpieczalnie i jakis zarzad drog w sadach cywilnych.
    Kiedys kolega stracil slup energetyczny, taki betonowy, niskiego napiecia,
    energetyka podliczyla go na 20 tys.

    Pozdrawiam
    Radek