  • 51. Data: 2011-04-02 23:01:46
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 02.04.2011 22:14, Liwiusz wrote:
    > A ja się spytam jednak: jakie to dane są zbierane? Wypełniłem dziś spis
    > online, z danych, których nie znali, było: jakim językiem mówię w domu i
    > kim się czuje.
    > To są te bardzo ważne dane?

    http://www.spispowszechny.pl/pytania-spisu-powszechn
    ego-2011.html
    Dodatkowo geolokalizacja.

    Może i państwo posiadało w/w dane ale nie zintegrowane.

  • 52. Data: 2011-04-03 01:11:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/2/2011 12:30 PM, Alek wrote:
    > Co sensownmego jest w tym pytaniu? Po co administracji rządowej taka
    > informacja?

    dofinansowanie mniejszosci narodowych jest proporcjonalne do liczebności.

  • 53. Data: 2011-04-03 01:13:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/2/2011 12:48 PM, Przemek wrote:
    > tylko jak to zrobic zeby panstwo sie ode mnie odczepilo z
    > poborem wszystkich skladek?

    wyjedz, tak jak zrobiło to 2 mln innych.
    ale gwarantuje ci, ze wcale nie bedziesz szczęsliwszy.

  • 54. Data: 2011-04-03 08:21:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ajgor wrote:
    > Użytkownik "ksenka" napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Nie rozumiem. Jak przyjda do mnie to mam sie powolac na tajemnice
    > statystyczna, i dadza mi spokoj?

    jak tylko zrzeczesz sie obywatelstwa RP.

  • 55. Data: 2011-04-03 09:10:23
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-03 03:11, witek pisze:

    > dofinansowanie mniejszosci narodowych jest proporcjonalne do liczebności.

    A czy nie należałoby dofinansowywać wszystkich obywateli po równo bez
    względu na narodowość?
    Dlaczego dyskryminować narodowość polską? To chyba jest sprzeczne z
    konstytucją?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 56. Data: 2011-04-03 14:31:23
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > dofinansowanie mniejszosci narodowych jest proporcjonalne do
    > liczebności.

    Czyli najpierw stworzono problem a potem sie go rozwiązuje.
    Robota x 2, etaty x 3, koszty x 4.

    A proste rozwiązania widzę dwa: albo niech członkowie mniejszości sami
    się rejestrują w jakiejś ewidencji (np. PESEL) i w ten sposób prawie
    za darmo mamy niezbędną informację, albo w ogóle zrezygnować z tego
    dofinansowania.

  • 57. Data: 2011-04-03 14:32:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał

    > Może i państwo posiadało w/w dane ale nie zintegrowane.

    To niech sobie samo zintegruje a obywatelom dupy nie zawraca
    i zbędnych kosztów nie generuje.

  • 58. Data: 2011-04-03 17:07:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/3/2011 4:10 AM, Maruda wrote:

    > A czy nie należałoby dofinansowywać wszystkich obywateli po równo bez
    > względu na narodowość?

    czyli mmiejszosc liczaca 10 osob powinna dostac tyle samo co licząca 100
    tys?
    czy wtedy bedzie po równo?

  • 59. Data: 2011-04-03 17:39:27
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > czyli mmiejszosc liczaca 10 osob powinna dostac tyle samo co licząca 100
    > tys?
    > czy wtedy bedzie po równo?

    Proporcjonalnie do liczby obywateli to raczej znaczy co innego.

  • 60. Data: 2011-04-03 18:36:08
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-03 19:07, witek pisze:

    > czyli mmiejszosc liczaca 10 osob powinna dostac tyle samo co licząca 100
    > tys?
    > czy wtedy bedzie po równo?

    W przeliczeniu na łeb - oczywiście tak.
    A dokładniej: powinni z tego tytułu dostać ZERO, wtedy będzie wszystko
    jedno, czy per capita, czy per instytucja.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.