  • 41. Data: 2011-04-02 18:24:44
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.04.2011 20:07, spp pisze:

    > Znaleźć takie gdzie płacił nie będziesz i wyjechać.

    A jak odzyskać te już zapłacone?

  • 42. Data: 2011-04-02 18:30:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "spp" napisał w wiadomości grup
    > No cóż. Poszukaj więc sobie innego państwa, innego narodu.
    > Zacznij od rezygnacji z, było nie było, _państwowej_ emerytury. ;)

    Z tego co się orientuję nie można zrezygnować z obywatelstwa, jak nie ma się
    innego.

  • 43. Data: 2011-04-02 18:42:16
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-02 20:30, qwerty pisze:

    > Z tego co się orientuję nie można zrezygnować z obywatelstwa, jak nie ma
    > się innego.

    Czy ten problem też ma za obywatela rozwiązywać państwo?

    --
    spp

  • 44. Data: 2011-04-02 18:42:47
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-02 20:13, Ajgor pisze:

    > Takie jest chyba tylko jedno. Tylko tezeba by si? chinskimi znaczkami
    > nauczyc pisac :)

    A to już nie Narodu problem.

    --
    spp

  • 45. Data: 2011-04-02 19:30:46
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > Użytkownik "spp" napisał w wiadomości grup
    >
    > Z tego co się orientuję nie można zrezygnować z obywatelstwa, jak nie
    > ma się innego.

    Można, ale nie polskiego, tego się praktycznie nie można pozbyć.
    Za to wiem z internetu o jedbym byłym "Amerykaninie", który rezyduje w
    Słowacji
    http://en.wikipedia.org/wiki/1954_Convention_Travel_
    Document
    poniżej jest jego obecny "dowód osobisty", wpisz w internecie Gogulski
    Michael, znajdziesz jego stronę.
    Ciekawa postać, gość walczy z "systemem"

  • 46. Data: 2011-04-02 19:55:50
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 02.04.2011 20:14, Ajgor wrote:
    > Ja mam wra?enie, ze kolejny koles kroliczka musial zarobic, wiec zrobiono
    > spis.

    Ten cyrk jest ogólnounijny, i w innych krajach też są lub będą
    organizowane odpowiedniki w przeciągu kilku lat. Poszło na to kilkaset
    milionów. Dane będą przekazane Europejskiemu Urządowi Statystycznemu.
    Brukselscy urzędnicy muszą wiedzieć o poddanych wszystko.

    Teoretycznie obowiązuje tajemnica statystyczna i dane poddane będę
    depersonalizacji. Trzeba jednak zadać proste pytanie - po co nakładem
    milionów zbierane są dane spersonalizowane jeśli potem mają być
    zamazywane i upraszczane?! :)

    mi

  • 47. Data: 2011-04-02 20:14:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-02 21:55, mi pisze:

> [...]
    > depersonalizacji. Trzeba jednak zadać proste pytanie - po co nakładem
    > milionów zbierane są dane spersonalizowane jeśli potem mają być

    A ja się spytam jednak: jakie to dane są zbierane? Wypełniłem dziś spis
    online, z danych, których nie znali, było: jakim językiem mówię w domu i
    kim się czuje.

    To są te bardzo ważne dane?

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2011-04-02 21:16:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Lawa

    > Ależ skąd. Głównie to zyskują "krewni i znajomi Królika" - rządzący,
    > ludzie stojący za nimi, kolesie oraz np. różne mafie zarabiające
    > miliardy na np. nielegalności niektórych narkotyków.

    No, to też.

  • 49. Data: 2011-04-02 22:32:43
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-04-01 11:35, Ajgor pisze:
    > Wlasnie zaczal sie narodowy spis powszechny. Wszedlem sobie na strone spisu
    > i przejrzalem demo.
    > Trezba tam podawac doslownie wszystko. Chyba tylko oprocz dlugosci fiuta :)

    Też się tym demem pobawiłem i nie mogę wziąć w tym udziału, bo nie mam
    możliwości wypełnienia tego zgodnie z prawdą - brakuje ulicy na której
    mieszkam;) Ręcznej możliwości wpisania nie widzę. Znowu się popisali.
    Żeby było śmiesznie, to nie jest to jedyna ulica, której tam brakuje,
    przynajmniej w dzielnicy Warszawa-Ursus, reszty nie sprawdzałem.

  • 50. Data: 2011-04-02 22:35:41
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-04-02 16:29, Alek pisze:
    > Co nie zmienia faktu, że spis jest bez sensu, bo część tych informacji
    > państwo już ma a pozostałe nie są mu do niczego potrzebne.

    W tym świecie nie istnieje takie coś jak "informacja niepotrzebna"