  • 271. Data: 2021-04-06 03:58:27
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Kviat

    W dniu 05.04.2021 o 21:09, TomN pisze:
    > Kviat w

    > Nie widzę chętnych...

    To idź do lekarza od oczu. Nie wiem czy na to ci pomoże, ale na pewno
    nie zaszkodzi.

    > Gdzie tu jest zaprzeczenie? W senie, ze wcześniej był inny komunikat?

    Był. Ja pierdolę... BYŁ - czas przeszły.
    W szkole podstawowej o tym uczyli.
    Że niby BYŁ na 100%, gdy MI się wyświetlił.

    Prościej się tego ne da wytłumaczyć.

    > I odnieś to do linii czasu bo to jest meritum obecnego dyskursu, kmiocieh

    Tomasik: Jak wypełnisz za domowników, to wyświetla się komunikat, ze oni
    już nie muszą.
    Ja: Gdyby wyświetlił się taki komunikat, to nie pisałbym tego posta.
    Tomasik: Na 100% był.

    kmiocie

    Ale jeszcze masz szansę przeprosić.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 272. Data: 2021-04-06 09:54:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    > Wpadłem i dlatego sprawdziłem. Ostatnia zmiana była koło południa 30
    > kwietnia. Dokładnie to opisałem w poście obok.

    Tak się zastanawiam, tego roku? :)

    --
    http://zrzeda.pl

  • 273. Data: 2021-04-06 17:13:21
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Kviat w

    > To idź do lekarza od oczu. Nie wiem czy na to ci pomoże, ale na pewno
    > nie zaszkodzi.

    Prosżę pokaż, kto zaprzeczył, że były inny komunikat. Bardzo proszę!

    > Był. Ja pierdolę... BYŁ - czas przeszły.
    > W szkole podstawowej o tym uczyli.
    > Że niby BYŁ na 100%, gdy MI się wyświetlił.

    No i? Był inny, kto temu przeczy?

    > Tomasik: Jak wypełnisz za domowników, to wyświetla się komunikat, ze oni
    > już nie muszą.
    > Ja: Gdyby wyświetlił się taki komunikat, to nie pisałbym tego posta.
    > Tomasik: Na 100% był.

    No i masz kmiocie, wypełnisz vs wypełniłeś. Tomasik wypełnił kilka sekund
    później, i komunikat był

    Trudne do zrozumienia dla kmiotów, ale pa!

    --
    'Tom N'

  • 274. Data: 2021-04-06 18:51:31
    Od: Kviat

    W dniu 06.04.2021 o 17:13, TomN pisze:
    > Kviat w

    > No i? Był inny, kto temu przeczy?

    > No i masz kmiocie, wypełnisz vs wypełniłeś. Tomasik wypełnił kilka sekund
    > później, i komunikat był

    Kolejny upośledzony...
    Tak trudno pojąć, że zrobiłem spis wcześniej od "przetestowania" przez
    tomasika?

    Dziecko drogie, gdy on napisał: "jak wypełnisz", to ja już TRZY DNI
    WCZEŚNIEJ miałem wypełniony. Dokładnie 1 kwietnia ok. godz.9 przy
    porannej kawie.

    > Trudne do zrozumienia dla kmiotów, ale pa!

    Najwyraźniej. Kmiocie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr