  • 41. Data: 2005-02-18 16:21:46
    Temat: Re: Narkotyki legalne a za piwo poprawczak?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cv53dp$8rp$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie pan oczywiście Panie Przemku, tylko pański respondent.

    :-)
    P.

  • 42. Data: 2005-02-18 16:22:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > profilaktyka.

    jestes chory facet.

    P.

  • 43. Data: 2005-02-18 16:23:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > i to mnie martwi:)

    do czasu kiedy Ciebie to dopadnie.

    P.

  • 44. Data: 2005-02-18 17:14:03
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Nie jesteśmy ustawieni więc napewno nie skończy się to tzw "pomrocznością
    > jasną"

    chyba nie znasz linii orzecznictwa wydzialow rodzinnych

  • 45. Data: 2005-02-18 17:53:55
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > taka profilaktyke jaka zastosowano w przypadku zydow? Gratuluje.

    Otóż to. Hitler ich wieszczem. Wzory czerpią z gestapo ( na szczęście są też
    normalni policjanci ).

  • 46. Data: 2005-02-18 21:24:59
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Lipsien" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zwracam się do Szanownych Grupowiczów o poradę w następującej sprawie:
    > Dostaliśmy wezwanie do sądu w sprawie podejrzenia o demoralizację syna.

    jezeli o demoralizacje to sad rodzinny

    > Policja twierdzi, że grozi mu poprawczak a rodzicom wysoka grzywna.

    napewno nie poprawczak

    > Całą sprawę odbieramy jak jakąś nagonkę i histerię,

    nagonke ? niby kto taka nagonke zrobil?
    bimy się że będą nas
    > chcieli wykończyć finansowo i psychicznie oraz zabrać nam dziecko do
    > poprawczaka gdzie zostanie okaleczony psychicznie na całe życie.

    bzdura jak nie popelnil innych czynow tak jak ktos wspomnial skonczy sie
    upomnieniem i nadzorem odp.rodzicow
    chyba ,ze dopuscil sie innych czynow

    > Będziemy wdzięczni za każdą dobrą radę i pomoc.

    spokojnie poczekac na termin , stawic sie w sadzie , skonczy sie napewno w
    miare dobrze

    Sandra

  • 47. Data: 2005-02-18 21:31:35
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    > nagonke ? niby kto taka nagonke zrobil?

    No policja podobno.

    > spokojnie poczekac na termin , stawic sie w sadzie , skonczy sie napewno w
    > miare dobrze
    > Sandra

    Co to znaczy w miarę dobrze? Ukarają rodziców za nic dwiema stówkami dla
    budżetu, żeby było więcej na przywłaszczanie i wywożenie do Izraela? Kiedy
    policja i tacy doradcy jak pani wreszcie wezmą się za tą sitwę u władzy,
    która nas oszukiwała, za tych którzy mordowali, torturowali i więzili
    Polaków w stanie wojennym, za policjantów którzy nadużywają przemocy, za
    bandyto-prawników, zamiast czepiać się ludzi i tak już upokorzonych?

    Kiedy?

  • 48. Data: 2005-02-19 12:39:09
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Grzegorz P. Kruk, Ph.D.* wrote in
    <news:cv5299$p8$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Następny kosmita. Każdy kto stoi na osiedlu w grupie jest bandytą?

    dla ciebie zrobimy wyjątek - nie jestem za przesladowaniem
    upośledzonych :>

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

  • 49. Data: 2005-02-19 12:40:54
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Grzegorz P. Kruk, Ph.D.* wrote in
    <news:cv52h4$284$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
    >
    > I jaki kulturalny

    po czym wnosisz?

  • 50. Data: 2005-02-19 12:46:15
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Grzegorz P. Kruk, Ph.D.* wrote in
    <news:cv52oj$3oj$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
    >
    > Takich jak pan powinno się likwidować.

    no jasne, wtedy zostaną tylko tacy ynteligenci jak pan szanowny

    > Oni nie robili rozbojów.

    prewencja...