  • 31. Data: 2005-02-18 15:47:07
    Temat: Re: Narkotyki legalne a za piwo poprawczak?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Oni nie robili rozbojów.

    profilaktyka.

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 32. Data: 2005-02-18 15:47:58
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Konstytucja jest ponad waszymi kodeksami i wewnętrznymi przepisami.

    i to mnie martwi:)

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 33. Data: 2005-02-18 15:51:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lipsien" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Całą sprawę odbieramy jak jakąś nagonkę i histerię, bimy się że będą nas
    > chcieli wykończyć finansowo i psychicznie oraz zabrać nam dziecko do
    > poprawczaka gdzie zostanie okaleczony psychicznie na całe życie.

    Nikt gościa z tego powodu do poprawczaka wysyłać nie będzie na pewno.

  • 34. Data: 2005-02-18 15:52:46
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Sluchaj, Gdyby alkohol nie byl w jakikolwiek szkodliwy dla zdrowia ,
    > zachowania itp.... to by nie bylo zakazu picia alkoholu w miejscach
    > publicznych , chociazby w srodkach kom. miejskiej.
    > A gdyby bylo zawsze, tak jak mowisz ze wychodzisz sobie pijesz i jest git,
    > gdyby wszyscy sie tak zachowywali jak ty sie deklarujesz to by nie bylo
    > takich zakazow.
    > to moje zdanie

    Ale oni wypili po jednym piwie i zachowywali się podobno przyzwoicie,
    kulturalnie.

  • 35. Data: 2005-02-18 15:54:40
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Po alkoholu taki czlowiek staje sie pewniejszy siebie i zwiekszaja sie
    > potrzeby finansowe chodzby po to zeby kupic nastepna butelke.......nie
    > widzisz zwiazku z rozbojem?

    Ale nie każdy po wypiciu jednego piwa w ten sposób sie zachowuje.
    Czy na tej podstawie można aresztować wszystkich wracających z pubu do domu
    po jednym piwie, czy nawet dwóch?
    Oni podobno nic złego nikomu nie robili.

  • 36. Data: 2005-02-18 15:55:31
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > psychol

    Nie pan oczywiście Panie Przemku, tylko pański respondent.

  • 37. Data: 2005-02-18 15:57:10
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

> [...]
    domu
    > po jednym piwie, czy nawet dwóch?
    > Oni podobno nic złego nikomu nie robili.

    Nie kazdy, dlatego mowimy o tej profilaktyce w stosunku do blokersow.

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 38. Data: 2005-02-18 15:59:13
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > profilaktyka.

    Profilaktycznie wyrzuciłbym tych policjantów z pracy, ponieważ mogą zrobić
    krzywdę mojemu dziecku w przyszłości, tak jak w stanie wojennym policja
    użyła przemocy wobec mnie i mojego kolegi tylko dlatego że spóźnił się
    autobus i wracałem z kolegą po godzinie policyjnej (22:15)

  • 39. Data: 2005-02-18 16:20:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Po alkoholu taki czlowiek staje sie pewniejszy siebie i zwiekszaja sie
    > potrzeby finansowe chodzby po to zeby kupic nastepna butelke.......nie
    > widzisz zwiazku z rozbojem?

    zaczynasz mnie wkurzac, napisalem, ze pomijam margines dresiarski.
    TY razem z Valterem stwierdziliscie ze nalezaloby nap. palami wszystkich
    blokersow za rozboj. Nie widzisz absurdu w tym?
    blokers to osoba siedzaca przed blokiem, a nie bandyta, oczywiscie sa
    wyjatki
    ale te wyjatki sa wszedzie, nie tylko wsrod nich.

    P.

  • 40. Data: 2005-02-18 16:21:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie kazdy, dlatego mowimy o tej profilaktyce w stosunku do blokersow.

    taka profilaktyke jaka zastosowano w przypadku zydow? Gratuluje.

    P.