  • 1. Data: 2005-02-18 12:17:30
    Temat: Re: błąd w polisie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Linuks_dla_Policji wrote:

    > W końcu otrzymałem pocztą polise ubezpieczieniową, jednak jest tam
    > błędnie napisana nazwa miejscowości, w której jestem zameldowany.
    > Dzwoniłem do ubezpieczyciela, miła Pani powiedziała, że to nie gra
    > roli. Wspomniała także, że jak chcę to mogę im odesłać polise i
    > przyślą mi nową poprawioną.
    > Czy faktycznie błędnie napisana nazwa nie będzie później stwarzać
    > problemów ?

    Jeśli będą mieli coś płacić, to będą szukali każdego pretekstu żeby
    polise uznać za nieważną. Trzeba dokłądnie sprawdzać: żadnych błędów,
    skreśleń, poprawek.

  • 3. Data: 2005-02-18 18:07:02
    Od: "Krzysztof" <e...@k...pl>

    W towarzystwie gdzie pracuja normalni ludzie "przepalcowana" nazwa
    miejscowosci nie gra roli. Odpowiedzialnosc za szkode lub jej brak zalezy
    od innych czynnikow jak nazwa miejscowosci. Zarowno pojazd
    jak i klienta mozna zidentyfikowac poprzez szereg innych danych zawartych
    w polisie i/lub wniosku, dlatego odmowa z powodu literowki w nazwie
    miejscowosci bylaby oznaka nielada glupoty.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-02-18 18:24:10
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <e...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w polisie i/lub wniosku, dlatego odmowa z powodu literowki w nazwie
    > miejscowosci bylaby oznaka nielada glupoty.

    Odmowa z powodu bledów formalnych to najlepszy sposób obalenia polisy przz
    ubezpieczyciela. Nie znasz sie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-02-18 20:45:33
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    On 2005-02-18 13:28, Użytkownik Linuks_dla_Policji napisał:
    > Witam
    > W końcu otrzymałem pocztą polise ubezpieczieniową, jednak jest tam błędnie
    > napisana nazwa miejscowości, w której jestem zameldowany.

    MAm pomysł - zadzwoń i powiedz, że miałeś stłuczke (tfuuu, odpukać) i że
    masz problemy, bo jest pomyłka w nazwi emiejscowości na polisie.
    Zobacz jak zareaguje panienka z okienka.
    Na koncu w zalezności od reakcji powiedz, że to była podpuicha i prosisz
    natychmiast o wymiane polisy. ;)))

    --
    #####################
    Raku

  • 6. Data: 2005-02-18 22:31:24
    Od: "Krzysztof" <e...@k...pl>

    > Odmowa z powodu bledów formalnych to najlepszy sposób obalenia polisy przz
    > ubezpieczyciela. Nie znasz sie.

    Jesli bedziemy rozpatrywac bledy formalne to zgoda - kazde niedomowienie
    moze zostac rozpatrzone na niekorzysc klienta. Natomiast ja sie
    wypowiedzialem
    w tym jednym kontekscie pt. "bledna nazwa miejscowosci" wiec nie mow mi
    o znajomosci czy nieznajomosci. Polisa zawiera kod pocztowy po ktorym mozna
    zidentyfikowac miejscowosc, wniosek klienta zawiera poprawna nazwe
    miejsowosci
    (jako integralna czesc umowy jest chyba miarodajny?).

  • 7. Data: 2005-02-19 06:40:36
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    > miejsowosci
    > (jako integralna czesc umowy jest chyba miarodajny?).

    Nie, kochany. Dane w polisie sa niezgodne z danymi osobowymi ubezpieczonego.
    To wystarczy by sie uchylic od odpowiedzialnosci.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 8. Data: 2005-02-19 09:28:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli bedziemy rozpatrywac bledy formalne to zgoda - kazde niedomowienie
    > moze zostac rozpatrzone na niekorzysc klienta.

    Z czyjej winy nastąpił błąd? Według mnie to jest sprawa kluczowa.
    Ubezpieczyciel pisze Poznan zamiast Poznań i wyłącza to jego
    odpowiedzialność za szkodę?? Nie widzicie głupoty w tym drzemiącej?

    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2005-02-19 14:22:58
    Od: "Krzysztof" <e...@k...pl>

    > Nie, kochany. Dane w polisie sa niezgodne z danymi osobowymi
    ubezpieczonego.
    > To wystarczy by sie uchylic od odpowiedzialnosci.

    Czyj jest blad ? Klienta czy firmy ? Klient podal prawidlowa nazwe a firma
    zrobila
    blad w polisie - czyje zaniedbanie? Czyj blad formalny?
    Gdyby z takiego powodu robic odmowy towarzystwo mialoby wiecej spraw
    sadowych niz przypisu skladki ;)

  • 10. Data: 2005-02-19 14:29:20
    Od: "Krzysztof" <e...@k...pl>

    > Z czyjej winy nastąpił błąd? Według mnie to jest sprawa kluczowa.
    > Ubezpieczyciel pisze Poznan zamiast Poznań i wyłącza to jego
    > odpowiedzialność za szkodę?? Nie widzicie głupoty w tym drzemiącej?

    Ja widze - moj interlokutor nie bardzo. Pracuje jako ten, ktory okresla
    zasadnosc roszczen i nie slyszalem o odmowie z powodu przepalcowania
    nazwy miejscowosci (tym bardziej ze to blad firmy).