  • 1. Data: 2005-02-18 12:31:59
    Temat: zakupy w internecie (nie allegro)
    Od: "Andrzej" <a...@v...pl>

    Witam
    Zastanawiam się nad kupnem deski windsufingowej. Znalazłem odpowiednią
    ofertę (niestety z drugiego końca Polski) i w zasadzie już się dogadałem
    (mejlowo-telefonicznie). Jest tylko jedno ale...
    Klient chce, abym całą kasę wpłacił na jego konto, a dopiero wtedy on zrobi
    wysyłkę (pocztą kurierską). I tu zastanawiam się.
    Jeśli facet jest uczciwy, to wtedy nie będzie tematu.
    A jeśli nie, to jakie są szanse aby odzyskać pieniądze? Chodzi mi o pytanie,
    czy te mejle, które wymienialiśmy między sobą + przelew na jego konto,
    stanowią jakąś wartość pod względem prawnym? Czy na tej podstawie są szanse,
    aby odzyskać kasę? Czy ewentualnie domagać się od niego jakiegoś
    wcześniejszego potwierdzenia na piśmie ("że zrobi przesyłkę, po przelaniu
    pieniędzy na konto")?
    Co mi radzicie? Może jakieś inne rozwiązania? Oczywiście nie chodzi mi o
    jakiś radykalne działania typu wynajęcie firmy odzyskującej długi.

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-02-18 12:56:08
    Temat: Re: zakupy w internecie (nie allegro)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej napisał(a):

    [...]

    PLONK

  • 3. Data: 2005-02-18 13:10:16
    Od: "Andrzej" <a...@v...pl>

    > [...]
    >
    > PLONK

    dlaczego dajesz mi plonka?

  • 4. Data: 2005-02-18 15:01:06
    Od: ww <S...@p...onet.pl>

    Andrzej wrote:

    > dlaczego dajesz mi plonka?

    Bo niczego więcej nie umie a chce się jakoś wykazać.
    W.W.

  • 5. Data: 2005-02-18 17:33:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > dlaczego dajesz mi plonka?

    zona mu nie dala

    P.

    ps.

    i to juz po raz drugi

  • 6. Data: 2005-02-19 09:54:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 18 Feb 2005 13:31:59 +0100, "Andrzej"
    <a...@v...pl> wrote:

> [...]
    >aby odzyskać kasę? Czy ewentualnie domagać się od niego jakiegoś
    >wcześniejszego potwierdzenia na piśmie ("że zrobi przesyłkę, po przelaniu
    Podpiszcie umowe kupna-sprzedazy.
    Zawsze to lepszy dowod, pod warunkiem ze podpis bedzie jego :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum