  • 61. Data: 2005-02-20 11:42:48
    Temat: Re: Narkotyki legalne a za piwo poprawczak?
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Przemek R.* wrote in <news:cv9rl9$o5g$1@inews.gazeta.pl> :

    > nie zmienia faktu ze jestes pod tym wzgledem wykastrowany.

    no i co z tego? Wiele osób żyje bez wyrostka robaczkowego i też nic im
    to nie szkodzi - zbędna tkanka.

    > Twoje posty w tv powinni przeczytac, mam tylko nadzieje ze nic Cie z policja
    > nie laczy,

    A po huj mi kariera telewizyjna - bedą mnie w "gali" pokazywać i
    innych szmatławcach.

    > a jak laczy to mam nadzieje ze Cie odpowiednie sluzby wychwyca i za takie
    > poglady wyleja.,

    Echelon...

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

  • 62. Data: 2005-02-20 14:35:36
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Grzegorz P. Kruk, Ph.D. wrote:
    tak jak w stanie wojennym policja
    > użyła przemocy wobec mnie i mojego kolegi tylko dlatego że spóźnił się
    > autobus i wracałem z kolegą po godzinie policyjnej (22:15)

    Nie masz instynktu samozachowawczego. Był stan wojenny, czas nienormalny,
    trzeba było tak kombinować, żeby się przemknąć, albo się nie spóźniać.
    Wielu wtedy obrywało za prawdziwą walkę, a kombatanckich wspomnień nie
    wywlekają, a Ty masz zal, że oberwałeś, bo nie umiałeś się dostosować do
    środowiska, w jakim przyszło Ci żyć. Ewolucyjnie jesteś ślepą uliczką.
    Justyna

  • 63. Data: 2005-02-21 14:24:08
    Od: "Polkowski" <e...@p...onet.pl>

    > Lipsien napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Skad to wiadomo?
    >
    > j.

    Wiadomo bo wychowuję go już 17,5 roku i nigdy mnie nie zawiódł.

    Państwo nigdy nie interesowało się nim czy ma co jeść, czy ma ubranie, gdzie
    spać, czy dziecko ma jakieś wakacje, pomoc w nauce, opiekę itd.

    Dopiero teraz jak Kaczyński potrzebuje poklasku i pieniędzy przed wyborami
    to gotowy jest Rzym spalić i zorganizował walkę z przestępczością (czyt. z
    płotkami) ku uciesze ludu a przy okazji podreperuje budżet podczas gdy mafie
    mają się dobrze a korupcja kwitnie.

    Policja nie bawi się w różnicowanie kto po cichu wypił piwko a kto je ciągle
    chla i rozrabia tylko łapie wszystkich (czyt. wszystkie płotki) i sprawy do
    sądu a tam napędzają kasę dla miasta.

    Jeżeli chodzi o troskę Państwa Polskiego (czyt. Kaczyńskiego) o moralność
    (sąd prowadzi postępowanie wyjaśniające w związku z podejrzeniem o
    demoralizację dziecka) to powiem, że dziecko widzi przykłady demoralizacji w
    TV na co dzień ze strony polityków - pijani posłowie w samochodach lub
    biorący łapówki, korupcja sędziów i policjantów itd. czyli przykład idzie z
    góry.

    Ja całe życie przestrzegam dziecko przed papierosami i alkoholem, że mogą mu
    zmarnować przyszłość te nałogi i żeby unikał nawet próbowania ich.

    Ten aparat przemocy nie ma moralnego prawa mówić o moralności i
    demoralizacji dopóki sami nie będą przykładem praworządności.

  • 64. Data: 2005-02-21 18:03:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Polkowski napisał(a):

    [...]