  • 1. Data: 2005-01-31 23:38:43
    Temat: Naród ma prawo znac swych kapusiów
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    witam
    ..gdzie w necie znajduje się lista Wildsteina?
    zdrowaśki

  • 2. Data: 2005-02-01 02:55:55
    Temat: Re: Nar=F3d ma prawo znac swych kapusi=F3w
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > witam
    > ..gdzie w necie znajduje się lista Wildsteina?

    Kapusiow ? Przez takich jak ty ten swiat schodzi na psy. Ta lista to
    tylko indeks akt .... KAZDYCH akt bedacych w posiadaniu IPN.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-02-01 08:13:56
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > witam
    > ..gdzie w necie znajduje się lista Wildsteina?

    > Kapusiow ? Przez takich jak ty ten swiat schodzi na psy. Ta lista to
    > tylko indeks akt .... KAZDYCH akt bedacych w posiadaniu IPN.

    Nie każdych. To lista akt pracowników wywiadu, tajnych agentów i kandydatów
    na tajnych agentów. Lista osób będących przedmiotem pracy operacyjnej to
    oddzielna lista katalogowa. W każdym razie tak wczoraj w tvn24 tłumaczył
    jakiś profesor z IPN.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2005-02-01 09:04:08
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Beniamin wrote:

> [...]
    > kandydatów na tajnych agentów. Lista osób będących przedmiotem pracy
    > operacyjnej to oddzielna lista katalogowa. W każdym razie tak wczoraj w

    Tylko ze taki "kandydat" to nie byl ten, kto sie zglosil..
    Ja np pracowalem w dozorze ruchu KWK -PIAST i bardzo watpie,
    by SB tak po prostu sie tym nie interesowala...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2005-02-01 19:07:15
    Temat: Re: Naród ma prawo znac swych kapusiów
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    http://members.fortunecity.com/lista2/
    Nieautoryzowana.

    A.

  • 6. Data: 2005-02-01 19:53:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "J&B" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    W sieci pewnie się jeszcze nie znajduje i moim zdaniem bardzo dobrze.

    Natomiast w odniesieniu do tytułu Twojego posta, to chciał bym Ci zwrócić
    uwagę, że to nie żadna lista "kapusiów", a po prostu bezsensownie skopiowany
    skorowidz nazwisk przechodzących w tych aktach. Masz tam zarówno faktycznych
    donosicieli, jak i pracowników kadrowych, ale i pokrzywdzonych lub też
    całkiem przypadkowe osoby których nazwiska przechodziły w tych materiałach.

    Jak Alojzy Z., będący w zainteresowaniu organów z takich czy innych powodów
    mieszkał obok Jana P., a fakt ten jakiś pracownik kadrowy uznał za stosowne
    umieścić w materiałach, to i nazwisko Jana P. znajdzie się w tym wykazie.
    Chłop może o tym zupełnie nic nie wiedzieć, a i z służbami nie mieć żadnego
    związku. Ba, w krańcowym przypadku na wykazie mogą się znaleźć wszyscy
    mieszkańcy danego bloku, jak ktoś spisał to z listy lokatorów.

    Brak zrozumienia tego faktu oraz pochopne wyciąganie wniosków z tego typu
    list może zrodzić bardzo wiele nieporozumień i niuansów. Bo nie każdy będzie
    miał tyle samozaparcia, by dociec prawdy i ustalić w jakim charakterze na
    liście znalazły się dane jego kolegi.

    I tylko w takim charakterze moim zdaniem taki indeks powinien być
    publikowany. Jestem za tym, by nawet była możliwość sprawdzenia tego w
    Internecie. Tak, by każdy mógł sprawdzić, czy czasem jego nazwisko tam się
    nie znajduje i podjąć odpowiednie kroki prawne. Ale nie utożsamiaj tego
    skorowidzu z wykazem "kapusiów".

  • 7. Data: 2005-02-01 21:45:15
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > W sieci pewnie się jeszcze nie znajduje

    Znajduje sie juz w conajmniej 3 miejscach.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 8. Data: 2005-02-01 21:46:56
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > W sieci pewnie się jeszcze nie znajduje i moim zdaniem bardzo dobrze.

    Znajduje znajduje ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2005-02-01 22:07:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Znajduje sie juz w conajmniej 3 miejscach.

    Jedno znam: http://lista.freewebpage.org/ , ale tam nic nie mogę zobaczyć.

    Możesz podać pozostałe dwa pozostała po znajomości? - może być na priv :-)

  • 10. Data: 2005-02-01 22:11:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    Znajduje znajduje ...

    Teraz, to też już wiem. Zacząłem przeglądanie grup od tej, a na innych masa
    tego. Ale podają odwołanie do jakiegoś serwera, na którym ja nic nie widzę.
    Być może to kwestia moich zabezpieczeń. Nie wiesz czasem, gdzie to w
    normalnej formie leży?