  • 11. Data: 2005-02-01 22:40:01
    Temat: Re: Nar=F3d ma prawo znac swych kapusi=F3w
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    Pewnie na zadnym ... wg tej listy moi wszyscy sasiedzi sa albo
    poszkodowani albo donosiciele ;-))))))))))))))))))

    he he a moi sąsiedzi są w porządku .Nie będzie z czego drzeć łacha ;-))))

  • 12. Data: 2005-02-01 22:42:50
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2005-02-01 22:42:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    Wiesz, publikację tej listy można przyrównać do publikacji książki
    telefonicznej z adnotacją, ze znajdują się tam przestępcy. Bo i pewnie się
    znajdują :-)

    Z ciekawości chciałem rzucić okiem na ten biały kruk, by nie być w tyle.

  • 14. Data: 2005-02-01 23:05:41
    Od: "Anducha" <a...@t...gazeta.pl>

    > Wiesz, publikację tej listy można przyrównać do publikacji książki
    > telefonicznej z adnotacją, ze znajdują się tam przestępcy. Bo i pewnie się
    > znajdują :-)

    Zgadzam się w całej rozciągłości. Szkoda czasu na ściąganie i lekturę.
    Pocieszyłem się, że mnie, moich sąsiadów i znajomych nie ma - w takim razie
    kto donosił?
    Co do książki telefonicznej - to zapomniałeś dodać, że są tam też
    pokrzywdzeni przez tychże przestępców.
    Dużo hałasu o nic, bo i tak z listy - tak naprawdę - nie wiele wynika.

    Pozdrawiam
    Anducha

  • 15. Data: 2005-02-01 23:06:15
    Temat: Re: Naród ma prawo znac swych kapusiów
    Od: Oz <a...@e...hij>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jedno znam: http://lista.freewebpage.org/ , ale tam nic nie mogę zobaczyć.

    nic dziwnego:)
    sh-2.05b# ping lista.freewebpage.org
    PING lista.freewebpage.org (127.0.0.1): 56 octets data

  • 16. Data: 2005-02-01 23:20:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Anducha" <a...@t...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pokrzywdzeni przez tychże przestępców.
    > Dużo hałasu o nic, bo i tak z listy - tak naprawdę - nie wiele wynika.

    Skoro czytałeś, to masz ściągnięte. Możesz tym we mnie wrzucić. Co mi ktoś
    podrzuci adres, to już nieaktualny. :-)

  • 17. Data: 2005-02-01 23:45:30
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Skoro czytałeś, to masz ściągnięte. Możesz tym we mnie wrzucić. Co mi ktoś
    > podrzuci adres, to już nieaktualny. :-)

    http://www.fajne.info/lista/
    http://alanb.yi.org:6969/stats.html?info_hash=91cc01
    9d190fe0ef0bd388ec77692f57014b0221
    ed2k://|file|wildstein.rar|1892731|CB9969F7B63670192
    13C469EBE6B8A82|/

    Z tego ostatniego już nikt nie usunie...

    P.

  • 18. Data: 2005-02-02 06:56:21
    Od: m...@t...pl.nojunk (Witek Mozga)

    A jak poznac po numerach kto był agentem, a kto nie? Cos mi sie roi,
    ze jak na poczatku numeru sa 2 zera, to costam, ale pewien nie jestem.
    Wie ktos?

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 19. Data: 2005-02-02 08:29:50
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 02 Feb 2005 06:56:21 GMT, Witek Mozga <m...@t...pl.nojunk>
    napisał:

    > A jak poznac po numerach kto by? agentem, a kto nie? Cos mi sie roi,
    > ze jak na poczatku numeru sa 2 zera, to costam, ale pewien nie jestem.
    > Wie ktos?

    nie można poznać. Jedno zero oznacza etatowego pracownika służb -
    niekoniecznie przcownika operacyjnego, to moze być np archiwista czy inna
    maszynistka. Dwa zera oznaczają wszystkich pozostałych - agentów,
    kandydatów na agentów, potencjalnych agentów i rozpracowywanych.

    Ta lista przypomina listę skazanych, na której umieszczono jednocześnie
    nazwiska skazanych, klawiszy i odwiedzających.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 20. Data: 2005-02-02 08:38:19
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    > Natomiast w odniesieniu do tytułu Twojego posta, to chciał bym Ci zwrócić
    > uwagę, że to nie żadna lista "kapusiów", a po prostu bezsensownie
    skopiowany
    > skorowidz nazwisk przechodzących w tych aktach. Masz tam zarówno
    faktycznych
    > donosicieli, jak i pracowników kadrowych, ale i pokrzywdzonych lub też
    > całkiem przypadkowe osoby których nazwiska przechodziły w tych
    materiałach.

    I tu zaczyna sie faktyczny zwiazek z grupa pl.soc.prawo: Czy "Gazecie
    Wyborczej" nie groza w zwiazku z tym procesy sadowe, wytoczone w obronie
    dobrego imienia osob, ktore znalazly sie na tej liscie? Zdaje sie ze to oni
    pierwsi nazwali ten spis "lista ubecka", tworzac jednoznacznie negatywne
    skojarzenia, chociaz dobrze wiedzieli, ze sa tam nazwiska osob
    pokrzywdzonych przez prl.

    Swoja droga zastanawiajace, ze najwieksi przeciwnicy lustracji ze wzgl. na
    jej ew. bledy mogace dotknac ludzi niewinnych, sami dokonuja takich
    krzywdzacych przeklaman...

    A.