  • 81. Data: 2011-01-12 05:17:45
    Temat: Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Smok Eustachy napisa?(a):

    > Jakby byli to by wyli.
    > Po to są koguty i syreny, dopóki poselstwo nie wprowadzi jakiś
    > zdegenerowanych zmian w prawie.

    Dwa lata temu już była o to afera:

    http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/89382,,id,t.h
    tml

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 82. Data: 2011-01-12 14:10:01
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-12 06:15, Użytkownik januszek napisał:

    > Z jak zajadłość?

    Bredzisz i znowu będziesz płakał że to zdanie to atak personalny.

    > O, już lepiej - mam na myśli, że próba wyjaśnienia tego co miałeś na
    > myśli zamiast ataku personalnego to bardzo duży postęp w dyskusji. Co
    > więc konkretnie miałeś na myśli piszać "oficjalnie"?

    Miałem na myśli że wykonywali zadanie - zatrzymania gangsterów.
    Jeszcze coś wytłumaczyć ?

    Pozdrawiam

  • 83. Data: 2011-01-12 14:21:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisa?(a):

    [...]

    > Bredzisz i znowu będziesz płakał że to zdanie to atak personalny.

    "Bredzisz" i "będziesz płakał" nie odnoszą się przecież do omawianej tu
    sprawy...

    Ok, napisałeś tak:

> [...]

    To wyjaśnij co w takim razie, Twoim zdaniem, robili nieoficjalnie?

    j.

  • 84. Data: 2011-01-12 14:29:57
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości news:igf25m$ptg$1@inews.gazeta.pl...

    > Ba, potrafią Ci usiąść na zderzaku i w ten sposób "wywieźć" poza dozwoloną
    > prędkość.
    > Było to jednym z ulubionych zajęć cywilnego samochodu zaraz po wjeździe do
    > Radomia od strony W-wy.
    > J...a biała tablica na dwupasmówce, najbliższe domy z pół kilometra.
    > Jak mi siadł na zderzaku (po zmroku, światła w moją klapę tylną), to
    > naturalnie zwiększyłem z 60 km/h do 80 km/h, żeby się odczepił.
    > A tu niebieskie światełko i lizaczek.

    DOKLADNIE taki przypadek mialem jakis czas temu. Okolo godziny 12 w poludnie
    w Polkowicach. Wyjechalem sobie na czteropasmowke w kierunku Lubina, a za
    mna wyjechal popielaty samochod. Siadl mi na zderzaku, ze chyba centymetry
    brakowaly, zeby mi wjechal w dupe. Jechalem ze 70 na godzine (takie jest tam
    ograniczenie). Ale ja jestem zlosliwa menda. Zamiast przyspieszyc, jeszcze
    zwolnilem, i to do kolo 40 :) Jechali tak za mna ze 200 metrow, az mnie to
    zaczynalo nudzic. Ale w pewnym momencie sie wkurzyli chyba, zmienili pas, i
    przyspieszyli. I zobaczylem, ze panowie w samochodzie maja policyjne
    mundurki.
    Chamstwo jedne.
    W pierwszym odruchu chcialem zlapac za komorke, i zglosic na 112, ze jakis
    pijany kierowca robi sobie jaja na czteropasmowce, i podac ich dane. Ale
    pozniej sobie pomyslalem, ze po co sobie klopotow robic. Sam nic nie
    zdzialam.

  • 85. Data: 2011-01-12 18:07:22
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-12 15:21, Użytkownik januszek napisał:

    > "Bredzisz" i "będziesz płakał" nie odnoszą się przecież do omawianej tu
    > sprawy...

    > To wyjaśnij co w takim razie, Twoim zdaniem, robili nieoficjalnie?

    Nieoficjalnie zrobili sobie piknik na skraju drogi.

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2011-01-12 18:18:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisa?(a):

    [...]

    > Nieoficjalnie zrobili sobie piknik na skraju drogi.

    I tak o to, jakże rzeczowo, dotarliśmy do klasyki fantastyki... ;)
    Jak już sugerowałem wyrabianie sobie zdania o świecie na podstawie nie
    twardych faktów a opowieści fantastycznych, plotek albo bajek prowadzi
    na manowce ;)

    j.

  • 87. Data: 2011-01-12 19:53:21
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-12 19:18, Użytkownik januszek napisał:

> [...]
    > Jak już sugerowałem wyrabianie sobie zdania o świecie na podstawie nie
    > twardych faktów a opowieści fantastycznych, plotek albo bajek prowadzi

    Do fantastyki to niestety Ty dotarłeś swoją interpretację jednego
    napisanego prze ze mnie wyrazu "oficjalnie".
    Teraz będziesz się wił i kombinował jak tu wyjść na normalnego i
    zwalić ciągoty do zmyślania komuś innemu.

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2011-01-12 20:52:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisa?(a):

    > Do fantastyki to niestety Ty dotarłeś swoją interpretację jednego
    > napisanego prze ze mnie wyrazu "oficjalnie".
    > Teraz będziesz się wił i kombinował jak tu wyjść na normalnego i
    > zwalić ciągoty do zmyślania komuś innemu.

    Czy zamiast wicia i kombinowania nie zapytałem o co Tobie chodziło?
    Nadal czekam na, rzeczową i konkretną, odpowiedź.

    j.

  • 89. Data: 2011-01-12 21:29:24
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-12 21:52, Użytkownik januszek napisał:

    > Czy zamiast wicia i kombinowania nie zapytałem o co Tobie chodziło?
    > Nadal czekam na, rzeczową i konkretną, odpowiedź.

    Dostałeś i to kilka odpowiedzi.
    Masz jeszcze jakieś pytania uzupełniające ?

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2011-01-12 23:59:04
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 06:17:45 +0100, januszek napisał(a):

    > Dwa lata temu już była o to afera:
    >
    > http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/89382,,id,t.h
    tml

    Bardzo dobry artykuł pokazujący zagrożenia. Może nie bardzo dobry ale
    dobry. Pokazuje tez degenerację prawną Komendy Głównej.