    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Nagrywanie rozmów - wyrok SN
    Date: Thu, 17 May 2018 22:45:37 GMT

    On 2018-05-17, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

    > Czujesz się komfortowo łażąc po ulicach czy po marketach gdzie są kamery?
    > Przecież nie zawsze jesteś świadomy faktu, że jesteś rejestrowany. Gdyby

    Ogólnie komfortowo. Licze si z tym, że one tam są. Tez wcześniej o tym
    pisałem.

    > taka rejestracja była zabroniona prawem to tych kamer nikt nie miałby
    > prawa montować.
    > Nikt się Ciebie nie pytał czy będzie Ci komfortowo czy też nie. Po
    > prostu zostały zamontowane i już.

    Publiczny charakter miejsca ogranicza prawo do prywatności.

    > Oczywiście, że jest zabroniony, bo prawo przewiduje konkretne sankcje
    > karne za takie czyny - do 12 lat więzienia i wszczynane są przez organy
    > ścigania z automatu, tylko na podstawie informacji.
    > Gwałt - Art. 197 Kodeksu Karnego
    > Pedofilia - Art. 200 Kodeksu Karnego
    > Próba gwałtu czy też jego planowanie także są karane.

    Potencjaly to mogący, wystąpić, zdarzyć się. To coś innego niż
    zaplanowany lub udaremniony w trakcie próby. Każda osoba z kobietami
    włącznie jest potencjalnym gwałcicielem.

    > A słyszałeś o niejakim Tomaszu Komendzie?
    >
    > Sądy nie tylko są omylne, ale także i przekupne o czym świadczą
    > dowody.

    Jo. Dyskutowalim tu zaciekle. Animka jest dobra w te tematy, tzn. teorii
    spiskowych, chociaż ona węszy że wszystko idzie na organy. Księża z
    Katedry Oliwskiej zaprzeczają.

    --
    Marcin