  • Data: 2018-05-18 08:46:29
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów - wyrok SN
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-17 o 20:02, Stokrotka pisze:

    > Pszesadzasz. Można dużo, ale nie tyle co napisałeś,
    > i analizując zapis można dużo znaleść.

    Nie przesadzam. Trochę miałem do czynienia z estradą i masteringiem.
    Nawet posiadam takie urządzenia, które większość z tych rzeczy, które tu
    opisałem potrafią. Moje urządzenia co prawda nie są tymi najbardziej
    zaawansowanymi technologicznie na rynku, ale to co potrafią przerasta
    wszelkie wyobrażenia, nawet ludzi z branży estradowej.

    Analiza takiego nagrania jest bardzo skomplikowana i trzeba naprawdę
    dużego zaangażowania specjalistów i środków technicznych, aby odkryć
    fałszerstwo.