  • 21. Data: 2013-08-05 13:33:02
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Aug 2013, Maciej Osuchowski wrote:

    > A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
    > informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami Państwa
    > jako dowód?

    W sprawie formalnej: *którego* Państwa?

    To jest przy okazji odpowiedź na pytanie - dlaczego bank, do którego
    to banku może dzwonić ktoś z Australii lub USA, z przezorności
    "informuje".
    A nuż w tamtym państwie jest "nakaz informowania".

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2013-08-19 11:03:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości

    > Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.

    Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.

  • 23. Data: 2013-08-19 14:52:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.

    A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony
    argument moim zdaniem.

  • 24. Data: 2013-08-19 15:38:43
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości

    > A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony argument moim
    zdaniem.

    Z powodów zawodowych mam dość dobry przegląd sytuacji ekstremalnych w
    branży telco. Wewnętrzne CC są raczej przygotowane na tego typu sytuacje,
    chyba że komuś nerwy puszczą - też się zdarza, szczególnie przy wciskaniu
    "rewelacyjnych", a niedopowiedzianych ofert. Przy zewnętrznych problem jest
    częstszy. No ale czego wymagać od pracowników po 6 zł/godz?
    Zdarzyło się, że po takiej przerwanej rozmowie do klienta zadzwonił
    menedżer z bożej łaski, grożąc i strasząc m.in. konstytucją, ustawą o
    ochronie danych osobowych i prawem telekomunikacyjnym. Klient spokojnie
    wysłuchał, a potem powiedział, że może pan złożyć pisemną reklamację, która
    będzie rozpatrzona w okresie 30 dni.
    Od tej pory miał już spokój z takimi telefonami ;-)

  • 25. Data: 2015-01-13 22:33:03
    Od: n...@g...com

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 21:37:21 UTC+2 użytkownik pilocik napisał:
    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.
    >
    > Pozdrawiam

    Informowanie o nagrywaniu rozmów telefonicznych nie jest koniecznością.
    --
    Bodhi :: http://xn--nagrywanie-rozmw-telefonicznych-u9c.netin
    vest.pl/