  • 111. Data: 2005-09-26 13:55:33
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndjfnh6.n8c.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...
    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Ale mebel tez skopiuje. Srubka w srubke.

    uzyjesz swoich materialow,

  • 112. Data: 2005-09-26 13:58:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A czy kradzieza, ba, rabunkiem, nie jest zmonopolizowanie rynku i zadanie
    > astronomicznych kwot za program ktory kosztuje ich duzo mniej?

    za koszt wytworzenia tego programu spokojnie bys spory budynek wybudowal.
    Wez pod uwage wiedze, narzedzia, pensje kilkuset czy kilku dziesieciu osob,,
    itd itd.
    Uwazasz ze koszt napisania windowsa to 450 zl ?

    > Celem wprowadzenia ustawy praw autorskich w XIX wieku byla ochrona nie
    > autorow a spoleczenstwa!

    nie rozsmieszaj mnie. Przed czym niby?

    P.

  • 113. Data: 2005-09-26 14:07:02
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisali:

    > uzyjesz swoich materialow,

    W przypadku skopiowania programu rowniez.
    Ja nie twierdze, ze kopiowanie bez zgody autora jest OK.
    Ale nazywajmy rzeczy po imieniu - to nie jest kradziez, tylko nielegalne
    kopiowanie.
    Nie mozna porownywac kopiowania softu do kradziezy radia. W tym drugim
    przypadku ktos traci radio. W tym pierwszym cos niewymiernego, albo nic.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 114. Data: 2005-09-26 14:09:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Linuxa

    nadal nie rozumiem. Rozwin

    > Wybore jezeli dostep bedzie rowny juz w sklepie.

    http://www.promise.pl/sklep/asp/is.cvn.asp?hid=2436&
    ctp=7

    jeszcze cos chcesz powieziec?

    Bozze, czemu polacy tak nie nawidza osob ktore sukces osiagnely ...

    > I oni podpisuja potajemne umowy z Dellem sabotujace Linuxa?
    >
    > http://www.usdoj.gov/atr/cases/ms_index.htm

    jezeli rozmawiasze man po polsku na polskiej grupie to klejaj polskie teksty
    albo je po polsku skracaj.
    Co to za firma Dell ?

    > Wiec trafiles na stabilny.

    jest XP, XP + service Pack , proffesional, home
    tu nie ma w czym wybierac, to nie linux gdzie co chiwle wychodzi kolejna
    dystrybucja.

    Ja obracam sie w swiecie, gdzie kazdy skarzy
    > sie na niestabilnosc.

    jak kradna w skutek czego nie moga aktualizowac on-line to nic dziwnego.
    A narzekaja bo pewnie osttani system jakiego uszywali to win98 albo boli ich
    ze bill moglby kupic taki kraj jak polska.

    > ale zwrotu pieniedzy konsumeci juz nie dostali. No i tamten XP byl tez
    > lepszy od Linuxa.

    co ty pierdolisz ? przeciez online natychmiast windows sciagal automatycznie
    aktualizacje, po zatym legalny uzytkownik
    bezplatnie moze zamowic plyte z service pack i sobie zaintslowac (dostanie
    ja w ciagu 3 dni) malo tego moze
    sie nia podzielic z kolegami ktorzy rowniez uzywaja legalnego systemu

    > A firmy te maja wybor przy monopolizacji?

    oczywsice, nawet wymienilem biblioteki programistyczne oraz srodowiska ktore
    zapewniaj przenosnosc, a to ze programista
    wybiera np wygodne delphi czy bcb buidera (firmy borland!!!!) czy ms visual
    studio to nie wina microsoft

    P.

  • 115. Data: 2005-09-26 14:11:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Uzytkownik "gaza" <l...@m...com> napisal w wiadomosci

    > Zapytaj Microsyfu. Dotyczy to nowych komputrow.

    i to taka rozmowa z tym bucem. Juz mi kiedys o tym opowiadal wspominajac o
    Toshibie, ale jaka blokada
    to juz nie umial powiedziec, a wnioski takie wysunal po tym jak mu nie
    chcial sie uruchomic knoppix na nowym laptopie
    (co mnie akurat nie dziwi).

    P.

  • 116. Data: 2005-09-26 14:14:24
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

> [...]
    > itd itd.
    > Uwazasz ze koszt napisania windowsa to 450 zl ?

    Duzo mniej. Podaj ile komupterow na sweecie ma Windowsa? Teraz Gates
    bierze za upgrade, choc upgrade w wiekszosci bazuje na poprzednim
    wydaniu, za ktore rekomo Gates juz wzial pieniadze. Koszta przerobienia
    na jezyki bazujace na lacinie za zmikome.

    Teraz podaj ile w tej cenie jest oplat za lobbystow w Polsce. I za
    lapoweczki dla mediow za pisanie o nowym stroju Fundatorki, czy ciazy
    Britney Spears, zamiast o nich.

    > nie rozsmieszaj mnie.

    Jezeli Cie to smieszy, to oznacza to tylko ze nie masz zadnego pojecia o
    temacie. Taki Watts byl zagorzalym oredownikiem wolnej konkurencji do
    czasu kiedy zmonopolizowal rynek maszyna parowa. Wtedy zaczal forsowac
    patenty na absolutnie wszystko. To z kolei, prowadzilo do zastoju na
    polu wynalazkow. Kto na tym tracil?

    > Przed czym niby?

    Przed monopolizacja rynku, a tym samym sabotowaniu konkurencji, a tym
    samym stagnacja gospodarcza czy spoleczna. Zauwaz ze ochrona praw
    autorskich ma bardzo szeroka furtke fair use. Bez niej kazdy duren
    moglby sabotowac wolna wymiane mysli. Do nowelizacji polskiego prawa
    "autorskiego" kopiowanie podrecznikow w przedszkolach do celow
    dydaktycznych bylo de facto nielegalne. Wiec kto na tym korzystal?
    Spoleczenstwo? Autorzy, ktorych zmuszono do zrzeczenia sie praw na rzecz
    monopolistow? Czy monopolisci?

  • 117. Data: 2005-09-26 14:18:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wiec czytam:
    > http://www.findlaw.com/01topics/01antitrust/microsof
    t.html
    > http://www.microsoft-antitrust.gov/
    > http://www.usdoj.gov/atr/cases/ms_index.htm

    po polsku skroc ni ebede czytal anglojezycznych tsktow

    > Jakos nie widze w Twojej argumentacji kosztow znomopolizowania rynku.

    > Nie ma wiekszego znaczenia. Kiedys w Nie Urbana byl ciekawy artykul. Ten
    > sam XP kosztuje tyle i tyle, ale w cenie komputera juz tylko ulamek. Czyli
    > maja nas za idiotow mowiac ze to samo kosztuje pare razy wiecej inaczej
    > zapakowane.

    podpisujac umowe z producentem komputera (wersja OEM) ma zapewnione
    ze sprzeda X egzemplarzy dlatego godzi sie na upust. Jest to dla Ciebie malo
    logiczne?

    > Nie ma znaczenia. Znaczenie ma fakt sabotowania konkurencji.

    ma znaczenie

    > Niech tworzy. Tylko niech nie mowi o ochronie swoich praw autorskich przy
    > czyms co ukradl osobom trzecim.

    czyli wszyscy kradna tak? Ja tez?

    !!!!!!!!!! Nie bo

    > Samo odpalenie XP zajmuje wieki.

    duron 1200 125 mega ram, okolo 3-5 minut, masz przeciez wyjinione wymagania,
    kup taki jaki sie odpali.

    Przy tym ma zamontowane tylne drzwi dla
    > agencji szpiegowskich rzadu USA.

    udodownij i zglos wprokuraturze, pisalem ci juz o tym to jest przestepstwo i
    jezlei okaze sie prawda
    system bedzie wycofany (nie przez microsoft bo on g. bedzie miec do
    powiedzenia)

    > Nie maja, bo dostep jest nierowny.

    www.wxwidgets.org
    www.trolltech.com
    www.go-mono.com, www.go-mono.pl
    www.lazarus.freepascal.org

    masz cos jeszcze do powiedzenia niedouczony bucu ?

    > I dlatego szef M$ nazwal Linuxa "rakiem".

    a to zbrodnia? Jest to dla nich konkurencja maja prawo tak nazwac.

    P.

  • 118. Data: 2005-09-26 14:26:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > na kupnie ustawy.

    w jaki sposob kupili ustawe u ponad 400 poslow, chyba wiesz na czym polega
    ustanawianie prawa?
    odsylam do konstytucji

    > Co to kradziez?

    zapytaj dzieci w przedszkolu

    >Microsyf nazywa zlodzejami bez wyjatku kazdego, nawet tych ktorzy kopjuja
    >na wlasny uzytek.

    zwykle oprogramowanie jest kupowane na wlasny uzytek, jak ukradne samochod
    na wlasny uzytek
    to nie jest to zlodziejstwo? nie pierdol o rozwiazaniach technicznych bo to
    nie ma zwiazku teraz.

    > Kto mowi o kradziezy? Mowimy o wyborze konsumenta, ktorego nie ma przez
    > oszustwa Microsyfu.

    rozwin

    P.

  • 119. Data: 2005-09-26 14:38:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Raf256" <s...@r...com.invalid> napisał w wiadomości
    > gina <gJGZe.8409$L15.413@trndny01> Monday 26 of September 2005 01:50

    > Niby jak?

    juz wiem na jaka geniusz sie blokade natknal :-)
    brak domyslnego bootowania z CD stad knoppix nie poszedl,

  • 120. Data: 2005-09-26 14:42:18
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    oft.html

    > po polsku skroc ni ebede czytal anglojezycznych tsktow

    to dalej bedziesz tkwil w swoim sfiatku, ktorego granice wyznacza
    propaganda medialna Microsyfu.

    too bad :=P

    > podpisujac umowe z producentem komputera (wersja OEM) ma zapewnione
    > ze sprzeda X egzemplarzy dlatego godzi sie na upust. Jest to dla Ciebie malo
    > logiczne?

    Nie, skoro ma konkurencje za darmo. A przeciez musi wrzucic koszta
    Microsyfu w cene, co z kolei jest doliczane klientowi, co z kolei
    szkodzi konkurencyjnosci wobec innych marek komputerow. Przeciez o wile
    wyfgodniej dla wszystkich jest zrobic Windows na nowych komputerach
    opcjonalne za DODAKOWA oplata.

    Nie, nie jest to logiczne z punktu widzenia konsumenta.

    > czyli wszyscy kradna tak? Ja tez?

    Adobe i Micrisyf ukradli i klamia ze to ich.

    !!!!!!!!!!!!! Nie bo

    > duron 1200 125 mega ram, okolo 3-5 minut, masz przeciez wyjinione wymagania,
    > kup taki jaki sie odpali.

    Pozwol, ze my, konsumenci bedziemy wybierac co nam sie podoba, a nie
    Microsyf.

    > Przy tym ma zamontowane tylne drzwi dla

    > udodownij

    Widac ze jestes wielkim specem od softu, skoro nie zauwazyles takiej
    rzeczy. :-P

> [...]
    > www.go-mono.com, www.go-mono.pl
    > www.lazarus.freepascal.org
    >
    > masz cos jeszcze do powiedzenia niedouczony bucu ?

    Mam, nieznajacy jezykow madralo. Nie ma wyboru przed polka sklepowa!
    Widzisz roznice?

    > a to zbrodnia? Jest to dla nich konkurencja maja prawo tak nazwac.
    >
    > P.

    Nazwac maja prawo. Ale to ujawnia ich intencje wobec konkurencji.