  • 121. Data: 2005-09-26 14:42:36
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Koszta produkcji Microsyfu splacily sie dawno a wszelkie updates splacaja
    > sie w pare dni jezeli nie w jeden dzien. Przyjmujac oczywiscie ile
    > sprzedaja konsumentowm nie majacym wyboru.

    no ic co z tego ze koszta sie zwrocily, program sie pisze po to aby na nim
    zarobic.

    Nic nie stoi na przeszkodzie bys sam napisal windowsa , i rozdawal za darmo,

    > Nie Microsyfowi decydowac kiedy ja bede kupowac i co. Ograniczony wybor
    > nie jest wyborem. Takiego wyboru nie ma bezposrednio od producenta. W
    > wiekszosci to skladaki.

    mowisz, no to przeniesmy to do producentow zywnosci, oni decyduja do jakich
    sklepow
    sprzedaza towar czy npo do kulkuset sklepow biedronki, do hurtowni, czy do
    jakiegos hipermarketu, ograniczajac ci czasem swobonny dostep,
    a czasem uniemozliwiajac Ci kupno danego towary w danym sklepie i jestes
    skazany na inny (chyba ze ruzysz dupe do innego sklepu)
    czy na tej podstawie mozna stwierdzic ze producenci czy wlasciciele sklepo
    wsa zlodziejami, bandytami?

    > Twojego pogladu nie podziela Microsyf, ktory zrobil ugode z prokuratorami
    > zarzucajacymi oszustwa monopolizacyjne. A mogl pojsc na wyrok przez lawe,
    > ktora by sam wybral...
    > http://www.findlaw.com/01topics/01antitrust/microsof
    t.html
    > http://www.microsoft-antitrust.gov/

    po pierwsze po polsku a po drugie prosze wskazac polskiego prokuratora z
    ktorym podpial ugode.
    Zbigniew Ziobro ktory bedzie niedlugo najprawdopodobniej ministrem
    sprawiedliwosci na pewno chetnie sie tym
    zainteresuje.

    > Nie prawda. Powod jest taki ze Microsyf monopolizuje rynek umowani z
    > producentami komputerow. Linki wyzej.

    co jest nie prawda ? ze pierwsza lepsza Pani "Joasia" nie bedzie potrafila
    swobodnie uywaj linuxa?
    O ile sie zakladamy?

    > Oczywiscie. Swiat jest rozowy kiedy jest sie totalnym lubeskim bucem jak
    > Otto.

    jakos w nim nie dostrezgam zawisci do ludzi sukcesu

    > Czyli jednak kazda bzdura Microsyfu to "wartosc".

    minister finansow tez taka bzdure na fakturach stosuje

    > Wg mnie nie jest wart 10 tys.

    gowno mnie interesuje ile jest wart dal Ciebie pytam sie o realna wartosc
    tego samochodu.
    500 tys czy 30 tys?

    Wartosc jest uzalezniona od tego czy ktos
    > jest skonny tyle dac. Do tanga potrzeba dwojga. O przecenach w sklepach
    > nigdy nie slyszales? Dzis kosztuje 100 zlo, jutro 20. Co wiec jest
    > wartoscia?

    widze ze zaczynasz jarzyc..nie stac Cie na windowsa uzywaj Linuxa.

    > ROTFL
    >
    > Sam mowiles ze licza sie koszta stworzenia.

    i sa kretynie wliczone w cene rynkowa (tak jak koszty dystrybucji , bo chyba
    nie sadzisz ze microsoft sie wszystkim zajmuje?
    a moze jestes na tyle naiwny ze tak sadzisz co?)

    > I dlaczego ilosc? Ilosc czego?

    egzemplarzy oprogramowania, jezlei posiada w domu 5 egzemplarzy programu
    ktory ukradl , to pomijajac mocne podejrzenie
    ze handluje tym, to po zatym straty wynosza cena rynkowa razy te 5
    egzemplarzy, jest to bardzo logiczne.

    Producent sam ustala cene swojego oprogramowania, ty mozesz sie zgodic i
    zakupic, mozesz sie nie zgodzic i nie kupowac.

    >Wyprodukowanych kopii, czy sprzedanych?

    tych ktore by sprzedal osobom KTORE by jego nie ukradly

    P.

  • 122. Data: 2005-09-26 14:44:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Moze odrzucic niewielki procent z kandydatow.

    i jest to bardzi nieuczciwe, dobrze ze takiego rozwiazania nie ma.

    > I dodajmy, ze lawnik po sprawie idzie do domu i nie ma zadnych zobowiazan
    > wobec skorumpowanych ukladzikow, jak te w lubeskich sadach. Jego kariera
    > nie jest uzalezniona od poprawnych wyrokow.

    lawnik w polsce moze byc na 10 posiedzeniach w roku, to nie jest zawod,
    wiec nie ma mowy o karierze.

    P.

  • 123. Data: 2005-09-26 14:46:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To akurat bylo do kurwy w todze z Lublina imieniem Otto, a dotyczylo
    > lawnikow w USA. Czyz nie jest zdumiewajace ze Otto dostaje biegunki na
    > mysl takich drobnostek jak nagrywanie rozpraw na vodeo, czy filtrowanie
    > lawnikow. Nie mowiac o odstawianiu sedziego od orzekania przy wyrokach.
    > PRL-bis mu sie zawali.

    a kto CI broni nagrac ? Idz jako widz z ukrytym dyktafonem (choc nie widze
    powodow do odmowy jezeli proces nie jest utajniony) i jezlei razace
    nieprawidlowosci zstaniesz to wysylaj materialy do ministra sprawidliwosci i
    druga kopia do TV, taka osoba szybko przestanie
    byc sedzia.

    P.

  • 124. Data: 2005-09-26 14:46:19
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > w jaki sposob kupili ustawe u ponad 400 poslow,

    Tylko jeden slup jest potrzebny do zebrania 15 dodatkowych podpisow i
    wniesienia projektu. Reszta nigdy nie analizuje tego to im pod nos sie
    podsuwa.

    > chyba wiesz na czym polega
    > ustanawianie prawa?
    > odsylam do konstytucji

    Chyba nie wiesz jak dziala Microsyf

    > zapytaj dzieci w przedszkolu

    Pytam Ciebie.

    > zwykle oprogramowanie jest kupowane na wlasny uzytek,

    Kupowane od kogo? Od zlodzieja o oszusta?

    > rozwin

    Gdize jest wybor, skoro 99,99999999999% kompow w sklepie ma przymusowo
    Windows? A w dodatku z BIOSem blokujacym Linuxa.

  • 125. Data: 2005-09-26 14:48:14
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Critu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak można nie zostać ani grosza? "popierdułko"
    >
    > Jak to napisałeś wcześniej.

    On tu jest popierdułką dyplomowanym;)))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 126. Data: 2005-09-26 14:51:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie wyglupiaj sie. Nie ma zadnej alternatywy dla personalnego komuptera w
    > domu. Nie porownuj szyszek z jablkami.

    u mnie na UG jest kilka pracowni w kazdej po kilkadzisiat komputreow, w
    kazdej moge przebywac nawet podczas zajec
    jezeli prowdzacy nie zglosi sprzeciwu, ponadto moge pracowac na terminalach
    na korytarzu.
    Ale problem w tym ze musze tam pojechac ale kto powiedzial ze studiowanie
    nie wymaga wyrzeczen?
    On wybral wygode, kradziez to i ma klopoty. To w jaki sposob go teraz
    tlumaczysz jest po prostu zalosne tak jak wiekszosc
    twoich zawistnych w stosunku do microsoft i Billa (mojego idola zreszta , bo
    czlowiekowi ktory potrafi w tak krotkim czasei zdobyc tyle pieniedzy
    stworzyc tak potezna firme
    nalezy sie jednak jakis szacunek, jestes nikim w stosunku do niego)

    P.

  • 127. Data: 2005-09-26 14:53:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A do tego MS mial kuz dawno zaplacone za to. Czy wiec nie mozna tez
    > kopiwoac wlasnej ksiazki?

    jakl kupisz swoj egzemparz do dla sibie mozesz skopiowac i zapewniam Cie ze
    prawa karnego wtedy nie zlamiesz.
    Bo nie bedzisz scigany za zlamanie warunkow umowy - nigdy.

    P.

  • 128. Data: 2005-09-26 14:53:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co z kradzieza PZU?

    a co ma PZU do windowsa ?

  • 129. Data: 2005-09-26 14:58:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > echh jak to jest w tym kraju ze ci przyjda kundle i beda grzebac w
    > komputerze...

    1. grzeczniej bo obrazasz pewna grupe spoleczna.
    2. nie przyjda i nie beda grzebac chyba ze frajer - a tak wlasnie postapil
    pytajacy - w tym celu ich wpusci,
    moga dokonac przeszukania ktorego procedure masz opisana w rozdziale 25 KpK

    P.

  • 130. Data: 2005-09-26 14:58:49
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > nadal nie rozumiem. Rozwin

    Niektore nowe komputery maja BIOS blokujacy Linuxa

    > http://www.promise.pl/sklep/asp/is.cvn.asp?hid=2436&
    ctp=7

    > jeszcze cos chcesz powieziec?

    Chce.

    Pokaz mi tutaj:

    http://toshibadirect.com

    Ten Twoj sklepik to kropla w morzu.

    > Bozze, czemu polacy tak nie nawidza osob ktore sukces osiagnely ...

    Mowisz o mafii pruszkowskiej?

    > jezeli rozmawiasze man po polsku na polskiej grupie to klejaj polskie teksty
    > albo je po polsku skracaj.

    Nie mam zamiaru, tylko dlatego, ze jakis domorosly spec z Wachocka chce
    argumentowac cos, czego nie rozumie.

    > Co to za firma Dell ?

    Hmmm...

    Dyskutujesz o OEM a nie wiesz kto to Dell.

    > jest XP, XP + service Pack , proffesional, home
    > tu nie ma w czym wybierac, to nie linux gdzie co chiwle wychodzi kolejna
    > dystrybucja.
    >

    > Ja obracam sie w swiecie, gdzie kazdy skarzy

    > jak kradna w skutek czego nie moga aktualizowac on-line to nic dziwnego.

    A dlaczego mam aktualizowac Windowsa co tydzien. Przeciez Gates
    sprzedaje produkt bez wad! Tak przynajmniej mowisz.

    Coz jest warte auto z salonu, skoro co tydzien musze jezdzic po naprawy?
    W dodatku wlasiciel salonu bedzie mnie szpiclowal przegladajac przywatna
    zawartosc.

    > A narzekaja bo pewnie osttani system jakiego uszywali to win98 albo boli ich
    > ze bill moglby kupic taki kraj jak polska.

    > co ty pierdolisz ? przeciez online natychmiast windows sciagal automatycznie
    > aktualizacje,

    Czyli jednak Gates sprzedal wadliwy produkt juz na samym na poczatku?

    > po zatym legalny uzytkownik
    > bezplatnie moze zamowic plyte z service pack i sobie zaintslowac (dostanie
    > ja w ciagu 3 dni) malo tego moze
    > sie nia podzielic z kolegami ktorzy rowniez uzywaja legalnego systemu

    A mnie nie interesuje to ze moge do salonu przyjechac dwa razy w
    tygodniu po naprawy. Place za produkt bez wad na samym poczatku i mam
    prawo oczekiwac ze kola nie beda mi odpadac co tydzien, albo silnik
    gasnac na srodku autostrady trzy razu dziennie.

    I chce miec prawo kupic auto w innym kolorze niz czarny.

    > oczywsice, nawet wymienilem biblioteki programistyczne oraz srodowiska ktore
    > zapewniaj przenosnosc, a to ze programista
    > wybiera np wygodne delphi czy bcb buidera (firmy borland!!!!) czy ms visual
    > studio to nie wina microsoft

    Twojego zdania nie podzielila Prokuratura Generalna USA, Prokurator
    Generalny New York State, kilku innych, a przede wszystkim sam
    kryminalista Gates.

    http://www.microsoft-antitrust.gov/