    From: gaza <l...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Date: Mon, 26 Sep 2005 14:42:18 GMT

    Przemek R... wrote:

> [...]
    oft.html

    > po polsku skroc ni ebede czytal anglojezycznych tsktow

    to dalej bedziesz tkwil w swoim sfiatku, ktorego granice wyznacza
    propaganda medialna Microsyfu.

    too bad :=P

    > podpisujac umowe z producentem komputera (wersja OEM) ma zapewnione
    > ze sprzeda X egzemplarzy dlatego godzi sie na upust. Jest to dla Ciebie malo
    > logiczne?

    Nie, skoro ma konkurencje za darmo. A przeciez musi wrzucic koszta
    Microsyfu w cene, co z kolei jest doliczane klientowi, co z kolei
    szkodzi konkurencyjnosci wobec innych marek komputerow. Przeciez o wile
    wyfgodniej dla wszystkich jest zrobic Windows na nowych komputerach
    opcjonalne za DODAKOWA oplata.

    Nie, nie jest to logiczne z punktu widzenia konsumenta.

    > czyli wszyscy kradna tak? Ja tez?

    Adobe i Micrisyf ukradli i klamia ze to ich.

    !!!!!!!!!!!!! Nie bo

    > duron 1200 125 mega ram, okolo 3-5 minut, masz przeciez wyjinione wymagania,
    > kup taki jaki sie odpali.

    Pozwol, ze my, konsumenci bedziemy wybierac co nam sie podoba, a nie
    Microsyf.

    > Przy tym ma zamontowane tylne drzwi dla

    > udodownij

    Widac ze jestes wielkim specem od softu, skoro nie zauwazyles takiej
    rzeczy. :-P

    > i zglos wprokuraturze, pisalem ci juz o tym to jest przestepstwo i
    > jezlei okaze sie prawda
    > system bedzie wycofany (nie przez microsoft bo on g. bedzie miec do
    > powiedzenia)

    > www.wxwidgets.org
    > www.trolltech.com
    > www.go-mono.com, www.go-mono.pl
    > www.lazarus.freepascal.org
    >
    > masz cos jeszcze do powiedzenia niedouczony bucu ?

    Mam, nieznajacy jezykow madralo. Nie ma wyboru przed polka sklepowa!
    Widzisz roznice?

    > a to zbrodnia? Jest to dla nich konkurencja maja prawo tak nazwac.
    >
    > P.

    Nazwac maja prawo. Ale to ujawnia ich intencje wobec konkurencji.