    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Date: Mon, 26 Sep 2005 16:09:35 +0200

    > Linuxa

    nadal nie rozumiem. Rozwin

    > Wybore jezeli dostep bedzie rowny juz w sklepie.

    http://www.promise.pl/sklep/asp/is.cvn.asp?hid=2436&
    ctp=7

    jeszcze cos chcesz powieziec?

    Bozze, czemu polacy tak nie nawidza osob ktore sukces osiagnely ...

    > I oni podpisuja potajemne umowy z Dellem sabotujace Linuxa?
    >
    > http://www.usdoj.gov/atr/cases/ms_index.htm

    jezeli rozmawiasze man po polsku na polskiej grupie to klejaj polskie teksty
    albo je po polsku skracaj.
    Co to za firma Dell ?

    > Wiec trafiles na stabilny.

    jest XP, XP + service Pack , proffesional, home
    tu nie ma w czym wybierac, to nie linux gdzie co chiwle wychodzi kolejna
    dystrybucja.

    Ja obracam sie w swiecie, gdzie kazdy skarzy
    > sie na niestabilnosc.

    jak kradna w skutek czego nie moga aktualizowac on-line to nic dziwnego.
    A narzekaja bo pewnie osttani system jakiego uszywali to win98 albo boli ich
    ze bill moglby kupic taki kraj jak polska.

    > ale zwrotu pieniedzy konsumeci juz nie dostali. No i tamten XP byl tez
    > lepszy od Linuxa.

    co ty pierdolisz ? przeciez online natychmiast windows sciagal automatycznie
    aktualizacje, po zatym legalny uzytkownik
    bezplatnie moze zamowic plyte z service pack i sobie zaintslowac (dostanie
    ja w ciagu 3 dni) malo tego moze
    sie nia podzielic z kolegami ktorzy rowniez uzywaja legalnego systemu

    > A firmy te maja wybor przy monopolizacji?

    oczywsice, nawet wymienilem biblioteki programistyczne oraz srodowiska ktore
    zapewniaj przenosnosc, a to ze programista
    wybiera np wygodne delphi czy bcb buidera (firmy borland!!!!) czy ms visual
    studio to nie wina microsoft

    P.