  • 11. Data: 2005-03-05 14:23:11
    Temat: Re: NIe zapłaciłem kablówki i...
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Wiesz, sprawa jest dyskusyjna i Kam ma wiele racji. GIODO niby twierdzi, że
    > nie wolno, ale to wcale tak wprost z ustawy nie wynika.

    a sąd raz w jedną, raz w drugą...

    KG

  • 12. Data: 2005-03-05 14:37:28
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 4 Mar 2005 13:50:07 +0100, Krd naskrobał(a):

    > Nie chce straszyc ale komornik przyjdzie, nie wiem jak nalicza kwote po
    > wiecej niz roku ale moj kumpel po 11 miesiacach nie mial nic doliczone tylko
    > 10 zl musial zaplacic za to ze przyszedl komornik

    O kurcze jak przyszedł to twojego kumpla to pewnie też przyjdzie do
    każdego. A kosztów zabrał 10 zł - a to ci komornik zawzięty za dyche lata
    chałupach. A nie był przypadkiem w dresie?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 13. Data: 2005-03-05 23:51:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a sąd raz w jedną, raz w drugą...

    Ano dokładnie. Stąd chwilowo raczej bym trak kategorycznie nie pisał, ze
    tych danych przekazywać nie mogą.

  • 14. Data: 2005-03-06 15:07:55
    Od: "Krd" <K...@W...pl>

    Sebol napisał(a):

    > O kurcze jak przyszedł to twojego kumpla to pewnie też przyjdzie do
    > każdego. A kosztów zabrał 10 zł - a to ci komornik zawzięty za dyche lata
    > chałupach. A nie był przypadkiem w dresie?

    Sie nie znasz to sie nie udzielaj, zabral kwote ktorą byl winny kumpel + 10
    zl :p