  • 1. Data: 2005-03-04 12:25:17
    Temat: NIe zapłaciłem kablówki i...
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Witam

    Nie płaciełm kablówki, w końcu mi ją odłączyli. Kilka miesięcy później
    naliczyli sobie dodatkowe 5zł za list do mnie z rachunkiem. W sumie
    25zł. Od tamtego momentu minęło dużo czasu, (więcej niż rok, ile się
    nie zastanawiałem). Czy może się okazać że pojawi się kiedyś komornik?
    A jeśli tak to jak rosną takie niezapłacone kwoty?pzdr

    PS Wiem że się powinno zapłacić. tego nie musi mi nikt mówić. jednakże
    interesuje mnie to o co pytam. Nie pracuję i pieniędzy za dużo nie mam,
    poza tym nie mam zamiaru podłączać kablówki spowrotem.

  • 2. Data: 2005-03-04 12:50:07
    Temat: Re: NIe zapłaciłem kablówki i...
    Od: "Krd" <K...@W...pl>

    szlovak napisał(a):
> [...]
    > interesuje mnie to o co pytam. Nie pracuję i pieniędzy za dużo nie mam,
    > poza tym nie mam zamiaru podłączać kablówki spowrotem.

    Nie chce straszyc ale komornik przyjdzie, nie wiem jak nalicza kwote po
    wiecej niz roku ale moj kumpel po 11 miesiacach nie mial nic doliczone tylko
    10 zl musial zaplacic za to ze przyszedl komornik

  • 3. Data: 2005-03-04 15:43:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "szlovak" <B...@o...pl> napisał w wiadomości

    Przy niewielkiej zaległości najprawdopodobniej kablówce nie będzie się
    chciało nikogo ścigać. Samo zobowiązanie przedawnia się po dwóch latach od
    rozwiązania umowy. Wysokość swojego zobowiązania możesz policzy z
    odsetkami. Poszukaj w sieci kalkulatorów. Pamiętaj, ze każdy abonament
    liczysz osobno. Osobno się również przedawnia.

  • 4. Data: 2005-03-04 17:26:44
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > policzy z odsetkami. Poszukaj w sieci kalkulatorów. Pamiętaj, ze
    > każdy abonament liczysz osobno. Osobno się również przedawnia.

    Ok, dzięki. Pewnie niedługo minie termin.Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-03-04 19:01:26
    Od: "mirba" <m...@d...elk.pl>

    > Ok, dzięki. Pewnie niedługo minie termin.Pozdrawiam
    Mnie straszyli jakimis dziwnymi wezwaniami do zaplaty (listy zwykle, nie
    polecone), pozniej przekazali moj dlug (80 zł) firmie rewindykacyjnej
    (nielegalnie, bez mojej zgody). Ci znowu mnie straszyli telefonami i
    wezwaniami (tez nie byly polecone). Od 4 miesiecy na razie mam spokoj. W
    razie czego wszczynam proces cywilny o bezpodstawne przekazywanie moich
    danych osobowych (nazwisko, adres, itd.). Trzeba po prostu ich
    przeczeekac....

  • 6. Data: 2005-03-04 19:54:49
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    mirba napisał(a):
> [...]
    > razie czego wszczynam proces cywilny o bezpodstawne przekazywanie moich
    > danych osobowych (nazwisko, adres, itd.)

    Bezpodstawne piszesz...
    Był dług?

    KG

  • 7. Data: 2005-03-05 08:55:18
    Od: "mirba" <m...@d...elk.pl>

    > Bezpodstawne piszesz...
    > Był dług?
    Oczywiscie, moga mnie wpisac naa liste dluznikow, po wczesniejszym wezwaniu
    do zaplaty. Ja go nie doistalem, 'list nie dostarl". Ustawa o ochronie
    danych osobowych nie przewiduje przekazywania danych bez zgody (ja wyrazalem
    zgode na przetwarzanie danych w celach marketingowych dla kablowki). Dlug
    mozna przekazac (sprzedac) innej firmie za moja zgoda. Wszystkie strachy
    jakimi poslugiwala sie firma rewindykacyjna, to zwykle zastraszanie....

  • 8. Data: 2005-03-05 10:30:08
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    mirba napisał(a):
    > Oczywiscie, moga mnie wpisac naa liste dluznikow, po wczesniejszym wezwaniu
    > do zaplaty. Ja go nie doistalem, 'list nie dostarl".

    To zupełnie inne sprawy.

> [...]
    > zgode na przetwarzanie danych w celach marketingowych dla kablowki). Dlug
    > mozna przekazac (sprzedac) innej firmie za moja zgoda.

    A potrafisz to uzasadnić?
    Bo art.509 kc mówi co innego...

    KG

  • 9. Data: 2005-03-05 12:51:29
    Od: "mirba" <m...@d...elk.pl>

    > To zupełnie inne sprawy.

    Dlug

    > A potrafisz to uzasadnić?
    > Bo art.509 kc mówi co innego...
    Patrz- Ustawa o ochronie danych osobowych

  • 10. Data: 2005-03-05 13:23:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mirba" <m...@d...elk.pl> napisał w wiadomości

    > Patrz- Ustawa o ochronie danych osobowych

    Wiesz, sprawa jest dyskusyjna i Kam ma wiele racji. GIODO niby twierdzi, że
    nie wolno, ale to wcale tak wprost z ustawy nie wynika.