  • 161. Data: 2006-12-06 10:00:41
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 06-12-2006 o 08:25:10 Szerr <s...@g...peel> napisał(a):

    > Bo nie ma podstawy prawnej do jej nałożenia.

    Mozna powiedziec, ze jest posrednia grzywna. Masz mozliwosc zakupu
    mundurka (ktory kosztuje), zrezygnowania ze szkoly i przeniesienia sie
    gdzie indziej (a to tez kosztuje), zalozenia wlasnej placowki (a to tez
    raczej bez wydatkow sie nie obejdzie).

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 162. Data: 2006-12-06 22:03:05
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 06-12-2006 o 10:57:44 Jasko Bartnik <a...@s...nadole>
    napisał(a):

    > Jest porownywalne.

    Wlasciwie rozmowe uwazam za zamknieta. Nie tyle, ze problem raz na zawsze
    zostal rozwiazany, co ciezko bedzie przekonac siebie nazwajem do swojego
    punktu widzenia. Co przyniesie przyszlosc, zobaczymy - moze mundurki
    zostana ustawowo wprowadzone lub nakaz ich noszenia bedzie dozwolony w
    zaleznosci od decyzji dyrektora. Dla mnie jest to sprawa marginalna nie
    majaca nic wspolnego z edukacja, wychowywaniem czy opieka ... a na tym
    powinno sie skupic uwage. Bede to mial na wzgledzie ksztalcac nowe
    pokolenia :) Dziekuje i pozdrawiam.

    --
    Jasko Bartnik.

  • 163. Data: 2006-12-07 06:53:23
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Wed, 06 Dec 2006 10:47:35 +0100, Jasko Bartnik w wiadomości
    <news:op.tj4thlomrgp2nr@sempron> napisał(a):

    > Ok, czy ktos mi zwroci za transport, jesli wybiore dla dziecka szkole
    > podstawowa w Gdansku zamiast w Krakowie?

    Nie.

    > A wlasna placowka ... ciekawe kto bedzie ksztalcil takie dziecko. I ile
    > bedzie to kosztowac rodzica.

    Wybór jednak zawsze należy do ciebie. Albo mundurki w Pipidówku, albo inne
    uciążliwości.
    Bo Pipidówek mundurki ma prawo wprowadzić. Co do tego nie ma żadnych
    prawnych dylematów.

    --
    Sz.