  • 21. Data: 2005-01-25 20:18:29
    Temat: Re: Molestowanie seksualne a pozew z powodztwa cywilnego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lens" <nie_mam@skrzynki_mailowej.pl> napisał w wiadomości
    news:ct4p7m$igt$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czyli rozumiem ze proces cywilny jak najbardziej mozna wytoczyc? Jak teraz
    > ta cala procedure trzeba rozpoczac?

    Złożyć pozew. Kluczowe, to udokumentowani strat.

    > Najwazniejsza kwestia :
    > Czy w wypadku gdy proces karny juz sie zakonczyl skazujacym wyrokiem i w
    > procesie odwolawczym (nie wiem czy tak to sie nazywa) sad podtrzymal wyrok
    > to w procesie cywilnym pokrzywdzony musi zeznawac ponownie?

    Nie na temat samych okoliczności zdarzenia, bo jak pisałem wina uznawana
    jest za dowiedzioną. Ale mogą być pytania sądu w celu ustalenia rozmiarów
    szkody.

  • 22. Data: 2005-01-26 11:56:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    js wrote:

    [nie ważne co, bo i tak nie na temat]

    *plonk*

  • 23. Data: 2005-01-26 13:11:22
    Od: "js" <j...@i...pl>

    wiadomości news:ct80hg$mmu$6@opal.futuro.pl...
    > js wrote:
    >
    > [nie ważne co, bo i tak nie na temat]
    >
    > *plonk*

    Boze, ty naprawde jestes burakiem.
    Wzajemny plonk, nie mam zamiaru czytac zakompleksionych ludzi.

    --
    Haha! Mam gmail!
    Oto podymne :

  • 24. Data: 2005-01-26 16:57:12
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    js napisał/a:
    >Boze, ty naprawde jestes burakiem.
    >Wzajemny plonk, nie mam zamiaru czytac zakompleksionych ludzi.
    Może to coś pomoże:
    http://prawo.hoga.pl/poradnik/start.asp
    Niestety odpada:
    http://prawo.hoga.pl/poradnik/odszkodowanie_proces_k