  • 1. Data: 2003-05-04 19:07:07
    Temat: Molestowanie dziecka przez GG Pomóżcie!
    Od: DalekoPiss <d...@o...pl>

    Witam i proszę o pomoc.

    Mam ośmioletnią córeczkę która często rozmawia przez GG z
    rówieśnikami, oczywiście zawsze staram się te znajomości nadzorować i
    w jakiś sposób weryfiować z kim i o czym klika.
    Zaczął do niej pisać jakiś gnojek z Konina, z katalogu GG wynika że
    17-to letni, pisze jakieś pierdoły w stylu "zrób mi laske" i inne
    takie... Po zablokowaniu pisze z innego numeru i tak w koło.
    Co z tym gnojkiem zrobić? Chodzi mi o zgodne z prawem załatwienie
    sprawy a nie o wywiezinie debila do lasu ;-)

    Pozdrawiam

    Dalekopiss

  • 2. Data: 2003-05-04 19:15:23
    Temat: Re: Molestowanie dziecka przez GG Pomóżcie!
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "DalekoPiss" <d...@o...pl> napisał

    > Co z tym gnojkiem zrobić? Chodzi mi o zgodne z prawem załatwienie
    > sprawy a nie o wywiezinie debila do lasu ;-)

    zgodnie z prawem to nie wiele możesz zrobić(zgłoszenie na policję może spowodować
    kontrolę legalności twojego oprogramowania), a jak zgłosisz to jak go znajdą to
    pouczą
    i wtedy zaczne pisywać z kafejek, więc pozostaje las...

  • 3. Data: 2003-05-04 19:23:32
    Od: "zofija superluta" <z...@w...pl>

    tak poza tym, przeciez dzieciak moze zmienic swoj numer GG,
    poza tym mozna tez poszczegolne numery GG blokowac.

  • 4. Data: 2003-05-04 19:32:10
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    > takie... Po zablokowaniu pisze z innego numeru i tak w koło.
    > Co z tym gnojkiem zrobić? Chodzi mi o zgodne z prawem załatwienie
    > sprawy a nie o wywiezinie debila do lasu ;-)

    da sie znalesc IP , a po nim admina , isnije cos takiego jak netykieta kiedy
    sie do sieci podlacza, jak odepna na 3 miesiace to sie uspokoi a inne numery
    blokowac az do znudzenia

  • 5. Data: 2003-05-04 19:32:58
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    zapomnialem dodac ze blokowac (ignorowac) je w taki sposob zeby on tego nie
    widzial

    leon

  • 6. Data: 2003-05-04 19:51:36
    Od: "Russar" <j...@a...email.pl>

> [...]
    kiedy
    > sie do sieci podlacza, jak odepna na 3 miesiace to sie uspokoi a inne

    poznanie IP osoby z ktorą się rozmawia, jest wprost banalne. IP mozna
    skonwertować na hostname z ktorego znowu mozna wyczytac jaki jest provider
    uslug internetowych i z jakiego rejonu delikwent pochodzi (z reguly hostname
    wyglada np. tak : tp112.szczecin.sdi.tpnet.pl, tak wyglada to dla modemu
    nr.112 w szczecinie na laczu SDI oferowanym przez tpsa).
    To umozliwi poznanie skad dana osoba pochodzi, z resztą do tego tez dojdzie
    prokuratura. Problemy będą dalej. Aby dowiedziec sie kim jest nasz drogi
    delikwent, trzeba skontaktowac sie z providerem (i to zrobi prokuratura). W
    wypadku TP s.a. wyglada to tak iz jezeli informacje taką zglasza sie
    bezposrednio do nich to odpowiadają ze nie ujawniaja takich informacji
    powolujac sie na ustawe o ochronie danych osobowych itp.itd. i powiedzą na
    wniosek prokuratury. W momencie interwencji prokuratury bedzie trzeba
    poczekac pare ladnych miesiecy az dane te ujawnią i bedzie mozna cos
    zdzialac ...
    Zresztą jezeli dane w katalogu są prawdziwe to jest on niepelnoletni a
    molestowanie przez gg chyba nie podejdzie pod "pelnowymiarowe" przestepstwo
    seksualne i chyba niewiele mu zrobią.

    Russar

  • 7. Data: 2003-05-04 19:52:20
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik leon napisał:
    > da sie znalesc IP , a po nim admina , isnije cos takiego jak netykieta kiedy
    > sie do sieci podlacza, jak odepna na 3 miesiace to sie uspokoi a inne numery
    > blokowac az do znudzenia

    Co za głupoty..
    To ja moge zaraz zadzwonić do Twojego providera, że "molestujesz" mnie
    od miesiąca w taki sposób jak opisała to autorka wątku. I co, provider
    pewnie poleci od razu odciać Ci kabel, nie? Bzdura.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2003-05-04 19:55:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "DalekoPiss" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam i proszę o pomoc.
    >
    > Mam ośmioletnią córeczkę która często rozmawia przez GG z
    > rówieśnikami,

    Może zamiast siedzenia przed kompem zaoferuj dziecku inna rozrywkę? Ciekawą
    lekturę?

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 9. Data: 2003-05-04 20:01:02
    Od: "leon" <L...@i...pl>

> [...]
    > od miesiąca w taki sposób jak opisała to autorka wątku. I co, provider
    > pewnie poleci od razu odciać Ci kabel, nie? Bzdura.

    podobno od czegos jest archiwum rozmow??

    leon

  • 10. Data: 2003-05-04 20:21:25
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Sun, 4 May 2003 21:32:10 +0200, "leon" <L...@i...pl> wrote:

    >da sie znalesc IP , a po nim admina , isnije cos takiego jak netykieta kiedy
    >sie do sieci podlacza, jak odepna na 3 miesiace to sie uspokoi a inne numery
    >blokowac az do znudzenia

    " Chcesz zobaczyć adres IP rozmówcy z gg? Na stronie Download
    zamieściłem program PowerGG - wtyczka Inwigilator może Ci pomóc."
    pisze gosc na
    http://www.toya.net.pl/~mamrow/