  • 1. Data: 2003-05-04 18:34:30
    Temat: Grunty rolne
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Wszedłem w posiadanie pola, bez zabudowań (mieszkam w mieście).
    Co zgodnie z prawem mogę postawić na gruncie rolnym (1,19 h) bez zezwoleń.
    Domek letniskowy (jaki ?), pomieszczenia gospodarcze (jakie ?) .
    Jak to można przez kilka lat wykorzystać mało inwestując.

    Andrzej

  • 2. Data: 2003-05-04 20:17:57
    Temat: Re: Grunty rolne
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Domek letniskowy (jaki ?), pomieszczenia gospodarcze (jakie ?) .
    > Jak to można przez kilka lat wykorzystać mało inwestując.

    Zerknij do ustawy - prawo budowlane i zobaczysz co możesz zrobić bez
    zezwolenia.
    Pozdrawiam
    michał

  • 3. Data: 2003-05-05 19:16:38
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    > Zerknij do ustawy - prawo budowlane i zobaczysz co możesz zrobić bez
    > zezwolenia.

    Czytałem, ale jest to mało zrozumiała literatura dla laika.
    Za dużo pojęć, które mogą być prawnie różnie interpretowane.
    Mnie interesuje czy mogę postawić pawilon (domek, letnia) 20 m2
    z dużym tarasem lub wiatą chroniącą przed deszczem bez papierów
    z gminy. Nie przyłączoną do żadnych mediów (prąd z agregatu,
    woda ze strumienia)

    Andrzej

  • 4. Data: 2003-05-07 11:34:29
    Od: "MAREK" <m...@p...onet.pl>

    Możesz postawić nawet dom całoroczny na zasadzie tzw. siedliska. Urzędni w
    gminie orzeknie (ustali) czy taki areał wystarcza do założenia siedliska.
    Siedlisko czyli zabudowania gospodarcze plus dom mieszkalny.
    Poczytaj na grupie pl.misc.budowanie. Tam co jakiś czas jest coś na ten
    temat.

    --
    pozdrawiam

    MAREK
    GG:3435086

  • 5. Data: 2003-05-27 12:36:54
    Od: "diddo" <d...@w...pl>

    Możesz zawsze zostać rolnikiem i zbudować sobie siedlisko ( czyli co ci się
    podoba )

  • 6. Data: 2003-05-27 13:22:31
    Od: poreba <d...@p...com>

    "diddo" <d...@w...pl> niebacznie popelnil

    > Możesz zawsze zostać rolnikiem i zbudować sobie siedlisko (
    > czyli co ci się podoba )
    Rolnikiem może zawsze, siedlisko NIE wszędzie, i NIE jak mu się
    podoba.
    1.Plan zag.przstrzennego 2.prod.rolna

    --
    pozdro