  • 1. Data: 2003-05-04 16:25:09
    Temat: działalność gosp. a pobieranie opłat
    Od: "Myk Ysha" <a...@p...onet.pl>

    Mam pytanie. Jeśli napisałem jakiś program, czy mogę żądać od kogoś, aby
    zapłacił mi za użytkowanie takiego programu, czy też muszę mieć
    zarejestrowaną działalność gospodarczą. Oraz, czy jeśli nie posiadam
    zarejestrowanej działalności gospodarczej, czy mogę mój program
    rozpowszechniać na zasadzie "postcardware" (to znaczy, że sposobem na
    legalne użytkowanie programu jest wyslanie pocztówki do mnie).

    Dzięki za pomoc Myk.

    poza tym, pewnie problemy banalne, ale niestety nie znam się na prawie, a
    czytając ustawy nie bardzo umiem wyciągnąć z nich wnioski :-(