  • 1. Data: 2003-05-04 17:34:20
    Temat: pytanko...
    Od: Adaś <a...@q...pl>

    Witajcie szanowni grupowicze!

    Ponieważ darzę was szczególnym zaufaniem, przedstawię wam pokrótce moją
    sytuację:

    Już od pewnego czasu chcę rozpocząć działalność gospodarczą. Ma ona
    opierać się na usługach informatycznych, typu robienie stron
    internetowych, pisanie programów na zamówienie itp. Ponieważ nie jestem
    nigdzie zatrudniony (jestem uczniem LO) rejestrując na siebie DG
    musiałbym stać się płatnikiem ZUS, na co nie mogę sobie pozwolić, bo nie
    jestem na tyle odważny, by ryzykować, że przy zerowych dochodach będe
    musiał płacić ZUS.
    Nie mogę się też pod nikogo podczepić, bo nikt z otoczenia DG nie
    prowadzi. W związku z tym postabnowiłem zarejestrować ją na rodziców
    (którzy są na etacie w instytucji państwowej) lub dziadka (który jest
    emerytem). Moje pytanie brzmi: który z tych wariantów jest lepszy??

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2003-05-04 18:17:43
    Temat: Re: pytanko...
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Adaś wrote:
    [..]
    > emerytem). Moje pytanie brzmi: który z tych wariantów jest lepszy??

    Oczywiście, że na dziadka! Nic mu nie zrobią.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 3. Data: 2003-05-04 18:24:20
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Adaś wrote:
    > [..]
    >
    > Oczywiście, że na dziadka! Nic mu nie zrobią.

    moge prosic o podstawe prawna? :)

  • 4. Data: 2003-05-05 18:45:28
    Od: Adaś <a...@q...pl>

    Elita.pl wrote:

    > Oczywiście, że na dziadka! Nic mu nie zrobią.

    A to nie jest tak, że jak emeryt ma dochód powyżej jakiegoś progu, to mu
    emeryturę obcinają?

    Adam