  • 1. Data: 2003-05-04 19:54:23
    Temat: gdzie znalezc instrukcja kancelaryjna?
    Od: k...@b...pl (Jan Popiel)

    Czy ktos laskawie odpowie na moje pytanie?
    Gdzie na necie mozna znalezc obowiazujaca instrukcje kancelaryjna dla
    organów gmin?
    To jest rozporzadzenie PRM

    Pozdrawiam,
    Jan Popiel

  • 2. Data: 2003-05-04 20:03:04
    Temat: Re: gdzie znalezc instrukcja kancelaryjna?
    Od: k...@b...pl (Jan Popiel)

    Odwoluje alarm, mozna ja znalezc tu:

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1999/1319.htm

    milego czytania, polecam paragraf 54, pkt 5 i 6

    Pozdrawiam,
    Jan Popiel

  • 3. Data: 2003-05-05 07:37:03
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Jan Popiel" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Odwoluje alarm, mozna ja znalezc tu:
    >
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/1999/1319.htm
    >
    > milego czytania, polecam paragraf 54, pkt 5 i 6

    Tydzien temu to rozporzadzenie zostalo znowelizowane,
    nr rozp. nowelizujacego 636.

    Michal Letowski

  • 4. Data: 2003-05-05 20:25:00
    Od: k...@b...pl (Jan Popiel)

    On Mon, 5 May 2003 09:37:03 +0200, "Michal Letowski"
    <m...@y...com> wrote:

    >Użytkownik "Jan Popiel" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    >Tydzien temu to rozporzadzenie zostalo znowelizowane,
    >nr rozp. nowelizujacego 636.
    >
    >Michal Letowski

    dzieki
    Pozdrawiam,