  • 11. Data: 2003-05-04 20:32:20
    Temat: Re: Molestowanie dziecka przez GG Pomóżcie!
    Od: "Justyna" <j...@e...pl>

    > Mam ośmioletnią córeczkę która często rozmawia przez GG z
    > rówieśnikami, oczywiście zawsze staram się te znajomości nadzorować i
    > w jakiś sposób weryfiować z kim i o czym klika.
    > Zaczął do niej pisać jakiś gnojek z Konina, z katalogu GG wynika że
    > 17-to letni, pisze jakieś pierdoły w stylu "zrób mi laske" i inne
    > takie... Po zablokowaniu pisze z innego numeru i tak w koło.
    > Co z tym gnojkiem zrobić? Chodzi mi o zgodne z prawem załatwienie
    > sprawy a nie o wywiezinie debila do lasu ;-)

    Proponuje zmienic numer gg corki... Najmniej nerwow

    Pozdrawiam,
    Justyna

  • 12. Data: 2003-05-04 20:32:59
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    >" Chcesz zobaczyć adres IP rozmówcy z gg? Na stronie Download
    >zamieściłem program PowerGG - wtyczka Inwigilator może Ci pomóc."
    >pisze gosc na
    >http://www.toya.net.pl/~mamrow/

    wlasciwa strrona to
    http://www.powergg.digi.pl/

    leon

  • 13. Data: 2003-05-04 21:14:00
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "leon" <L...@i...pl> wrote in

    > podobno od czegos jest archiwum rozmow??

    jego sfalszowanie jest proste

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 14. Data: 2003-05-04 21:14:57
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    DalekoPiss <d...@o...pl> wrote in

> [...]
    > inne takie... Po zablokowaniu pisze z innego numeru i tak w
    > koło. Co z tym gnojkiem zrobić? Chodzi mi o zgodne z prawem

    W gg daj ignorowanie osob z poza listy kontaktow i gotowe.

    > załatwienie sprawy a nie o wywiezinie debila do lasu ;-)

    ehm - nie przesadzasz?

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 15. Data: 2003-05-04 21:27:38
    Od: "Doman" <F...@Y...Ass>

    Hymm najprostszym rozwiazaniem jest zmiana numeru GG Twojej córki lub instalacja
    zestawu wtyczek - PowerGG, jest tam opcja TextFilter ustawiasz ja by blokowala
    osoby ktore uzywaja niektorych slow i po klopocie.

  • 16. Data: 2003-05-04 21:40:39
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik leon napisał:
    > podobno od czegos jest archiwum rozmow??

    nie rozśmieszaj mnie, prosze
    archiwum rozmów w gg to ja moge sobie sfabrykować, to dziecinnie proste

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2003-05-04 22:31:35
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DalekoPiss" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam i proszę o pomoc.
    >
    > Mam ośmioletnią córeczkę która często rozmawia przez GG z

    Pewnie zaraz na mnie wskoczycie ale trudno.

    Jestem matką 10-latka i po przeczytaniu o Twoim problemie aż mnie w fotel
    wbiło.
    Nad czym się zastanawiasz? Po co 8-letnie dziecko gada przez gg? Jest
    wiosna, świeci słońce, na podwórku biegają rówieśnicy a Twoja córka siedzi
    przed komputerem, psuje sobie oczy i jeszcze czyta wstrętne wypociny
    jakiegoś samotnego gościa z problemami psychicznymi.
    Jak będziesz miał kiedyś okazję porozmawiać z psychologiem dziecięcym to
    spytaj się go, jaki wpływ na psychikę 8-letniego dziecka ma taki rodzaj
    korespondencji, nawet gdy byłaby ona bez wulgaryzmów.
    Pokaż córce prawdziwy świat i ludzi a dopiero gdy podrośnie i uodporni się
    na to, co jest w nich złe - pozwól jej na gg.

    Pozdrawiam z lekka zdziwiona

    Wiewióra

  • 18. Data: 2003-05-04 23:56:14
    Od: "erbe" <d...@w...pl>

    Proponuje wejscia na GG w trubie "Niewidoczny"...

    erbe

  • 19. Data: 2003-05-05 06:30:59
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > nie rozśmieszaj mnie, prosze
    > archiwum rozmów w gg to ja moge sobie sfabrykować,
    > to dziecinnie proste

    Co innego, gdyby jakimś cudem znaleźć takie samo
    archiwum na komputerze sprawcy...

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!

  • 20. Data: 2003-05-05 06:50:26
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Macias napisał:
    > Co innego, gdyby jakimś cudem znaleźć takie samo
    > archiwum na komputerze sprawcy...

    zawsze można skasowac lub zaznaczyć opcje, żeby nie archiwizować rozmów ;))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl