  • 1. Data: 2009-05-26 14:40:23
    Temat: Moge wypowiedzien umowe z Aster?
    Od: KK <k...@t...pl>

    Jakis czas temu glosno bylo o zmianie regulaminu w Aster. Ponoc dawało
    to mozliwosc zerwania umowy bez konsekwencji. Czy moge teraz taka umowe
    wypowiedziec? Tak sie sklada ze wyprowadzam sie z wynajmowanego
    mieszkania i internet tutaj juz nie jest potrzebny.

  • 2. Data: 2009-05-26 14:54:53
    Temat: Re: Moge wypowiedzien umowe z Aster?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "KK" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypowiedziec? Tak sie sklada ze wyprowadzam sie z wynajmowanego mieszkania
    > i internet tutaj juz nie jest potrzebny.

    Dawało możliwość zerwania jakiś czas temu. Wtedy, gdy zmieniano regulamin.
    Koniec. Kropka.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-05-26 15:07:31
    Od: KK <nie_m@m_maila.com>

    wiatrak pisze:
    > Użytkownik "KK" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dawało możliwość zerwania jakiś czas temu. Wtedy, gdy zmieniano regulamin.
    > Koniec. Kropka.
    >
    > wiatrak

    to jest na to jakis termin? ;>

  • 4. Data: 2009-05-26 15:18:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 26 May 2009 17:07:31 +0200, KK napisał(a):

    > to jest na to jakis termin? ;>

    30 dni chyba

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-05-26 17:25:38
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    scream pisze:

    > 30 dni chyba

    7 "od daty otrzymania nowego regulaminu"

    ale generlanie w regulaminie jest par10 pkt18 .
    nie chce mi sie przepisywac ale jest cos takiego, ze: osiwadczenie o
    rozwiazaniu umowy powinno byc dostarczone operatorowi w terminie 7 dni
    przed data wejscia w zycie zmiany regulaminu, ....

    z tym, że nowe regulaminy byly rozsylane (wraz z fakturami, bez
    potwierdzenia odbioru, zwyklym listem) w lutym 2009, a nowy regulamin
    wszedł w życie 1.01.2009 (tak stoi na nim napisane)

    jezeli któryś z szanownych grupowiczów wie czy mozna i jak to zrobic,
    albo zalozycielowi watku sie uda rozwiazac umowe bez placenia kar, to
    prosze o info, bo mnie tez to ciekawi i tez chcialbym pozbyc sie tego
    operatora z domu :)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-05-27 06:39:50
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 26 May 2009 19:25:38 +0200, doslaw napisał(a):

    > 7 "od daty otrzymania nowego regulaminu"

    z tego co pamietam to najpozniej 7 dni przed wejsciem nowego regulaminu, a
    ten wchodzil jakos od marca czy kwietnia, bylo dokladnie podane w
    informacji od nich

    --
    marcin

  • 7. Data: 2009-05-27 09:27:04
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    zly pisze:

    > z tego co pamietam to najpozniej 7 dni przed wejsciem nowego regulaminu, a
    > ten wchodzil jakos od marca czy kwietnia, bylo dokladnie podane w
    > informacji od nich

    jak juz napisalem, na nowym regulaminie jest nadrukowane, ze wchodzi w
    zycie z dniem 1.01.2009
    tyle, ze rozsylali go 2 m-ce pozniej