  • 1. Data: 2009-05-25 11:47:06
    Temat: Stopka w email
    Od: Marek <a...@s...pl>

    Czy w dalszym ciągu obowiązuje prawo nakładające obowiązek podawania
    w wysyłanej poczcie elektronicznej numeru KRS i wysokości kapitału
    zakładowego?

    --
    dziękuję
    Marek

  • 2. Data: 2009-05-25 12:13:58
    Temat: Re: Stopka w email
    Od: Marek <a...@s...pl>

    Olgierd pisze:
    > Dnia Tue, 26 May 2009 13:50:32 +0200, januszek napisał(a):
    [...]
    > Ale kara zaniemanie jest niższa od stycznia ;-)

    [...]
    Jak bardzo "niemanie" boli? :)

    --
    Marek

  • 3. Data: 2009-05-26 11:50:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek napisał(a):

    > Czy w dalszym ciągu obowiązuje prawo nakładające obowiązek podawania
    > w wysyłanej poczcie elektronicznej numeru KRS i wysokości kapitału
    > zakładowego?

    Tak.

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 4. Data: 2009-05-26 11:54:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    > Tak.

    Ale kara zaniemanie jest niższa od stycznia ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-05-26 12:36:33
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia 26 May 2009 13:50:32 +0200, januszek napisał(a):

    > Tak.

    a kogo konkretnie? kazdego pracownika posiadajacego sluzbowy imejl?

    --
    marcin

  • 6. Data: 2009-05-26 12:37:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zly napisał(a):

    > a kogo konkretnie? kazdego pracownika posiadajacego sluzbowy imejl?

    Że co?

    j.

  • 7. Data: 2009-05-26 12:50:47
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia 26 May 2009 14:37:42 +0200, januszek napisał(a):

    > Że co?

    no ja sie pytam co.
    napisales, ze 'w dalszym ciągu obowiązuje prawo nakładające obowiązek
    podawania w wysyłanej poczcie elektronicznej numeru KRS i wysokości
    kapitału zakładowego'

    ja sie pytam kogo obowiazuje to prawo

    --
    marcin

  • 8. Data: 2009-05-26 13:02:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zly napisał(a):

    > napisales, ze 'w dalszym ciągu obowiązuje prawo nakładające obowiązek
    > podawania w wysyłanej poczcie elektronicznej numeru KRS i wysokości
    > kapitału zakładowego'

    > ja sie pytam kogo obowiazuje to prawo

    Zajrzyj do Kodeksu spółek handlowych.

    j.

  • 9. Data: 2009-05-26 13:08:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 25 May 2009 14:13:58 +0200, Marek napisał(a):

    > Jak bardzo "niemanie" boli?

    Do pięciu tysiaczków.

  • 10. Data: 2009-05-26 13:13:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 26 May 2009 14:50:47 +0200, zly napisał(a):

    > napisales, ze 'w dalszym ciągu obowiązuje prawo nakładające obowiązek
    > podawania w wysyłanej poczcie elektronicznej numeru KRS i wysokości
    > kapitału zakładowego'
    >
    > ja sie pytam kogo obowiazuje to prawo

    art. 21 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
    art. 5 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    art. 127 par. 5 ksh
    art. 206 par. 1 ksh
    art. 374 par. 1 ksh
    art. 595 par. 1 ksh